PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Dubaju, co wy na to?

  • 11. Data: 2005-10-25 20:37:06
    Temat: Re: Praca w Dubaju, co wy na to?
    Od: "Kamal Badran" <k...@l...net>

    > Bylo w ostatnich latach kilka naborow na stewardow/stewardessy do linii
    > lotniczych w Emiratach. Moze podziela sie z toba doswiadczeniami?

    Fakt, pamietam ta operacje. Duzo dziewczyn sie wtedy zglosilo, konkurencja
    byla ostra z tego co slyszalem.

  • 12. Data: 2005-10-25 21:09:24
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Oct 2005 22:37:06 +0200, Kamal Badran napisał(a):

    > Fakt, pamietam ta operacje. Duzo dziewczyn sie wtedy zglosilo, konkurencja
    > byla ostra z tego co slyszalem.

    I mozesz uzyskac tam informacje, jak statystycznie po uplywie pewnego
    czasu mlodzi Polacy aklimatyzuja sie w tak diametralnie roznych warunkach.

  • 13. Data: 2005-10-25 23:55:30
    Od: Lukasz Sczygiel <j...@a...pl>

    "Kamal Badran" <kamal [at] lebjazz.net> wrote:

    > Co powiedzielibyscie na oferte pracy w krajach jak Dubaj, Qatar czy
    > Bahrain? Jestem konsultantem i ostatnio sie klient z tych krajow ze mna
    > skontaktowal. Mysli o zatrudnieniu w markowych sklepach (które istnieja
    > równiez w Polsce, nazw nie podam z przyczyn oczywistych) mlodych polaków z
    > wyksztalceniem srednim.
    > Pensja oczywiscie do uzgodnienia, dodatkowo kandydat dostaje pieniadze na
    > mieszkanie, wyzywienie i transport.

    A w jakich granicach te finanse? Interesuje mnie nie to ile dostalbym, ale
    ile mogl bym odlozyc. No i czy mozna zabrac zone.

    > Czy ktos z was by sie skusil na 2 letni kontrakt w krajach zatoki
    > perskiej? Wiedzac ze firma jest znana i miedzynarodowa, istnieje mozliwosc
    > awansu.

    np. ja

    Mysle ze gdyby dobrze przeporwadzic rekrutacje w polsce i jasno wyrazic
    warunki to znalazlo by sie wielu chetnych.
    Jako bezpiecznik-a mozna uzyc umowy w stylu: zaplacimy ci za przelot i
    pierwsze 3 wyplaty beda malutkie ale jak bedziesz pracowal dobrze te 3
    miesiace to podpiszesz kontrakt na 2 nastepne lata a my nadplacimy ci te 3
    miesiace...
    To, lub podobne powinno odsiac nawiedzonych co to baki zbijac lubia zamiast
    pracowac...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 14. Data: 2005-10-26 04:58:37
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Lukasz Sczygiel <j...@a...pl> wrote:

    > A w jakich granicach te finanse? Interesuje mnie nie to ile dostalbym, ale
    > ile mogl bym odlozyc. No i czy mozna zabrac zone.

    Móc pewnie można. Ale po co? Żeby mieć getto zamiast domu?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2005-10-26 12:25:39
    Od: "Ori" <p...@t...pl>

    ja moglbym sie zdycydowac na taki krok, ale 2 lata to kupa czasu ... no i
    niechcialbym tam pozostac sam ...chociaz z drugiej strony znam ludzi ktorzy
    jezdzili do arabow na kontrakty i chwala sobie wspolprace(fakt ze to bylo
    jeszcze za czasow fso i jej montowni w bodajze w egipcie-znajomy wrocil z
    perfekt opanowanym arabskim/angielskim i cash baby :)

  • 16. Data: 2005-10-31 17:00:18
    Od: "aPI" <a...@w...pl>

    > To wszystko zależy od tego za jaką kasę. Jak napiszesz że za 500 eur, to
    > pewnie nikt nie pojedzie. A jak za 2000 to nawet ja bym pojechał :)

    musisz jeszcze wziac pod uwage ze Dubaj jest wrecz piekielnie drogi...

    pozdrawiam
    Marcin