PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Dubaju, co wy na to? › Re: Praca w Dubaju, co wy na to?
    From: amfora <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Dubaju, co wy na to?
    Date: 25 Oct 2005 20:07:08 GMT

    Jurek <j...@l...net> wrote:

    > Słuchaj ta praca nie jest dla mnie, ja Dubaj znam, ojciec i wielu kolegów
    > tam pracuje, arabski i angielski też, agresji ogólnej i wobec cudzoziemców
    > nie ma. Będę (może - jeżeli okaże się że jest popyt na taką operacje)
    > rekrutował polaków do tych krajów.

    Przepraszam, nie doczytałam, że jesteś "konsultantem".

    Wydaje mi się, że jak na osobę znającą realia życia w kraju arabskim
    wyrażasz się zbyt optymistycznie... No ale może Ci to przysporzy
    kandydatów na wyjazd.

    amf. (po pół roku na Bliskim Wschodzie)

    --
    ./|\. http://www.amfora.pl/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,