PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Zara?

  • 1. Data: 2005-10-25 16:57:55
    Temat: Praca w Zara?
    Od: "Jurek" <j...@l...net>

    Od dluzszego czasu wysylam CV gdzie popadnie, odpowiadajac na ogloszenia lub
    nie, odezwali sie do mnie z firmy Zara, podobno cos maja wspólnego z
    Empikiem. Anyway, wie ktos jak tam placa, chodzi o posade sprzedwacy lub
    kasjera. Pracowal tam ktos? widzial ich ktos?

    Dzieki z góry za info,

    Jurek

  • 2. Data: 2005-10-25 21:04:07
    Temat: Re: Praca w Zara?
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Jurek" <j...@l...net> wrote in

> [...]
    > maja wspólnego z Empikiem. Anyway, wie ktos jak tam placa, chodzi o
    > posade sprzedwacy lub kasjera. Pracowal tam ktos? widzial ich ktos?

    masz na mysli ta siec sklepow z odzieza, ktorej
    salony znajduja sie w kazdym centrum handlowym?

    adas;

  • 3. Data: 2005-10-26 06:08:33
    Od: "Fangorn" <f...@w...pl>

    adasiek wrote:
    > masz na mysli ta siec sklepow z odzieza, ktorej
    > salony znajduja sie w kazdym centrum handlowym?

    a to te sklepy co to ciuchy sa takie brzydkie i super drogie - nazywa sie to
    ze wykreowane przez najwiekszych projektantow mody - co nie zmienia faktu ze
    sa okropne

  • 4. Data: 2005-10-26 07:06:21
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Fangorn napisał(a):

    > a to te sklepy co to ciuchy sa takie brzydkie i super drogie - nazywa sie to
    > ze wykreowane przez najwiekszych projektantow mody - co nie zmienia faktu ze
    > sa okropne

    bo dziś w modzie jest bezguście. Niestety.

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 5. Data: 2005-10-26 07:06:38
    Temat: Re: [OT]Praca w Zara?
    Od: de_vill <d...@...poczta.dot.onet.dot.pl>

    Fangorn napisał(a):

    > a to te sklepy co to ciuchy sa takie brzydkie i super drogie - nazywa sie to
    > ze wykreowane przez najwiekszych projektantow mody - co nie zmienia faktu ze
    > sa okropne

    Tu bym się kłócił, ale to chyba rzecz gustu. Może i najtańsze nie są,
    ale jak dla mnie ze smakiem.

    --
    de_vill

  • 6. Data: 2005-10-26 11:14:43
    Od: "metropolitanka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jurek" napisał

    http://www.emf.pl/ tu masz powiazania z EMPikiem

    > Anyway, wie ktos jak tam placa, chodzi o posade sprzedacy lub
    > kasjera. Pracowal tam ktos? widzial ich ktos?

    jak w calej grupie placa kiepsko (na poczatku minimalna krajowa-ale moge sie
    mylic to zalezy od miasta) na wymienionych przez ciebie stanowiskach,
    praca na zmiany, wiec mozna spokojnie polaczyc to ze studiowaniem, nawet
    dziennym
    zaleta jest ze masz prace w stabilnej firmie, pelen socjal itp bajery co jak
    sie okazuje na naszym dzikim rynku pracy jest atutem

    --
    pozdrawiam Małgosia