PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie

  • 41. Data: 2007-06-05 18:21:45
    Temat: Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Jest mnóstwo serwerów Linuksowych - gdzie ich możliwości są naprawdę
    > nieporównywalnie wieksze niż serwery i oprogramowanie a przese wszystkim
    > oprogramowanie Microsoftu.

    A czego to nie można postawić na oprogramowaniu Microsoftu? Może serwera
    Exchange, albo kontrolera domeny? Już nie mówiąc o tym, że często
    wykorzystywana biznesowo platforma .NET oznacza tylko Windows. [1]

    > Ja proponuję temu komuś by najpierw spróbował i troszkę popracował na
    > Thunderbirdzie i na Firefoksie a następnie wtedy wypowiadał się na ich
    > temat pochlebnie bądź nie.

    Może uwierz, że na grupie siedzą też ludzie, którzy mają nieco większe
    pojęcie o oprogramowaniu niż znajomość na poziomie użytkowym Thunderbirda
    i Firefoxa [2]. :)

    [1] Mono to delikatnie mówiąc porażka.

    [2] Nie żebym krytykował - sam Firefoksa bardzo lubię za doskonałe narzędzie
    pod tytułem Firebug. Jednak nie mam klapek na oczach i staram się wykorzystać
    rozwiązania z _obu_ środowisk (i komercyjnych, i open-source), by wybrać
    rozwiązania najlepsze i najwydajniejsze dla firmy.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2007-06-05 18:25:08
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Sama uzywam Mozilli, GIMPa (z bolem)

    Spróbuj Paint.NET. [1] Całkiem przyjenme narzędzie i bardzo fajne interfejsowo.
    Też za darmo, choć nie OpenSource. :)

    [1] http://www.getpaint.net/index2.html

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 43. Data: 2007-06-05 20:17:25
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > Ja proponuję temu komuś by najpierw spróbował i troszkę popracował na
    > Thunderbirdzie i na Firefoksie a następnie wtedy wypowiadał się na ich
    > temat pochlebnie bądź nie.
    To ja powiem, że pamięciożerność FF jest zastraszająca, po otwarciu
    kilkunastu paneli i ich zamknięciu, potrafi zżerać 200Mb pamięci i
    50% procesora ;-)
    Również pozdrawiam

  • 44. Data: 2007-06-06 05:55:11
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Wojciech Bańcer pisze:

> [...]
    > rozwiązania z _obu_ środowisk (i komercyjnych, i open-source), by wybrać
    > rozwiązania najlepsze i najwydajniejsze dla firmy.

    Oto tu chodzi, jeżeli mamy możliwość skorzystania z lepszego ( cokolwiek
    to znaczy ) oprogramowania open sources to czemu mamy nie korzystać z
    niego. A jeżeli to co oferuje nam open sources nam nie odpowiada a jest
    komercyjny produkt spełniającym nasze wymagania to czemu mamy z niego
    nie korzystać.

  • 45. Data: 2007-06-06 05:58:42
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    DigTel pisze:

    > To ja powiem, że pamięciożerność FF jest zastraszająca, po otwarciu
    > kilkunastu paneli i ich zamknięciu, potrafi zżerać 200Mb pamięci i
    > 50% procesora ;-)

    No tak. A IE nie ma paneli i każda strona ma swój własny proces i jak
    zsumujesz to co wykorzystuje IE to ile ci wyjdzie ?

  • 46. Data: 2007-06-06 06:54:36
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > No tak. A IE nie ma paneli [...]

    Ma.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 47. Data: 2007-06-06 08:05:24
    Od: "Jacek5" <j...@i...pl>

    Użytkownik "DigTel" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    To ja powiem, że pamięciożerność FF jest zastraszająca, po otwarciu
    kilkunastu paneli i ich zamknięciu, potrafi zżerać 200Mb pamięci i

    "Goły" FF ?

  • 48. Data: 2007-06-06 10:13:58
    Temat: Re: Praca, pracodawca a u ywane oprogramowanie
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    cinews:f43vlj$for$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Od kilku lat nie mam przelozonego.

    a prezes G.....a? :)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 49. Data: 2007-06-06 11:39:29
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Uzytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > a prezes G.....a? :)

    Od ponad roku lacza nas jedynie wspomnienia ;) A ostatne kilkanascie
    miesiecy wspolpracy przebiegalo na dosc specyficznych zasadach...

    sz.

    P.S. A ty kto, ze znasz takie szczegoly?

  • 50. Data: 2007-06-08 10:08:33
    Od: eth_0 <b...@b...br>

    On Tue, 05 Jun 2007 13:09:45 +0200, badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:

    >Patrze, patrze a tu Any User porozsypywal nastepujace haczki:
    >>
    >A po kiego grzyba? Firefox/thunderbird maja imho opcje automatycznych
    >uaktualnien - zarowno samego programu jak i dodatkow.

    hmm A probowales to kiedys nadzorowac? Microsoft ma takie fajne
    "narzedzie" ktore zwie sie SUS/WSUS gdzie mozesz sobie dokladnie
    wybrac jakie aktualizacje i gdzie maja byc zainstalowane, w jaki
    sposob itp itd.

    Jesli chodzi o IE i Outlooka to dodam jeszcze do tego banalne i
    efektywne zarzadzanie przez GPO, "integracje" Outlooka z Exchange itd

    Jesli chodzi o male firmy to jasne OpenSource (FF,TB itp) jak
    najbardziej. W dużych firmach to sie niestety nie sprawdza. Zbyt mała
    kontrola nad tym co gdzie kiedy i kto ;)

    --
    eth_0 | GG:4500044 | http://www.MojeIP.org - Moje IP
    http://www.dzienpo.tk - Śmieszne Zdjęcia Dzień Po Imprezie