PracaGrupypl.praca.dyskusje › aukcje internetowe

  • 1. Data: 2007-06-05 09:03:22
    Temat: aukcje internetowe
    Od: "Maro" <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Dostałem ofertę pracy polegającej na wystawianiu towaru na allegro.
    Obowiązki są takie:
    obróbka zdjęcia towaru, zrobienie opisu towaru wystawienie towaru na
    allegro.

    Moje pytanie ile za to wziąść ? Praca ma byc na umowę zlecenie.

    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam
    Maro

  • 2. Data: 2007-06-05 09:23:24
    Temat: Re: aukcje internetowe
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Maro pisze:
> [...]
    > allegro.
    >
    > Moje pytanie ile za to wziąść ? Praca ma byc na umowę zlecenie.

    pińcet :D

  • 3. Data: 2007-06-05 10:50:17
    Od: "Marek Czepil" <n...@...adresu>

    Maro napisał(a):

> [...]
    > allegro.
    >
    > Moje pytanie ile za to wziąść ? Praca ma byc na umowę zlecenie.

    0,7 zł za aukcję - takie ceny obowiązują w Polsce.

    Marek Czepil

  • 4. Data: 2007-06-05 11:13:04
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > pińcet :D

    E, tam...

    Lepiej szeset :-P

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 5. Data: 2007-06-05 11:40:17
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Tomek wrote:

    > pińcet :D

    czysta

  • 6. Data: 2007-06-05 11:48:35
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Herakles pisze:

    > czysta

    żytnia :D

  • 7. Data: 2007-06-05 12:03:52
    Od: "Highlander" <m...@o...pl>

    > żytnia :D

    weź daj spokój

    ..............z takim zarobkiem, jak Ci się skarbufka do dupy dopierze to
    bekniesz 5koła, chyba, że na cudzym koncie wystawiasz towar.

  • 8. Data: 2007-06-05 19:02:25
    Od: yale <N...@g...com>

    > 0,7 zł za aukcję - takie ceny obowiązują w Polsce.

    Łącznie z opcją "wystaw ponownie"?
    Pomimo, że nie zamierzam tak pracować pytam całkiem serio :)

    Bo jak na przygotowanie aukcji od zera to IMHO ciut mało, chyba że w
    cenie jest właśnie opcja "wystaw ponownie".

  • 9. Data: 2007-06-06 18:23:55
    Od: "MG" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Czepil" <n...@...adresu> napisał w wiadomości
    > Maro napisał(a):
    > 0,7 zł za aukcję - takie ceny obowiązują w Polsce.

    OBOWIĄZUJĄ???????
    a kto je ustala?
    Premier?
    Prezydent?
    Minister? Który?

    Pzdr
    Marek

    PS. Chyba komuna się jednak skończyła jakiś czas temu...

  • 10. Data: 2007-06-07 09:21:57
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "MG"
    > OBOWIĄZUJĄ???????
    > a kto je ustala?
    > Premier?
    > Prezydent?
    > Minister? Który?

    Nie przyszła ci do głowy odpowiedź "rynek"???
    -
    Asia