PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurs na wozek widlowy

  • 1. Data: 2007-06-04 15:37:34
    Temat: kurs na wozek widlowy
    Od: "newsy" <n...@o...pl>

    witam, czy ktos orientuje sie czy do pracy w anglii potrzebny jest
    certyfikat ukonczenia takiego kursu?, bo osoba prowadzaca takie szkolenia
    powiedziala mi ze moze mi wystawic zaswiadczenie o ukonczeniu takiego kursu,
    po angielsku, lecz dzwonilem do innej firmy prowadzacej takie kursy i mi
    powiedziano ze konczy sie to u nich egzaminem przed komisja i po zdaniu
    czegos takiego dostaje sie certyfikat, natomiast w tej pierwszej firmie
    powiedziano mi ze taki certyfikat nie jest wymagany wogole i wystawiaja
    tylko zaswiadczenie o ukonczeniu kursu ( cos jak egzamin wewnetrzny na prowo
    jazdy), z gory bardzo dziekuje

  • 2. Data: 2007-06-04 16:05:07
    Temat: Re: kurs na wozek widlowy
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    newsy nabazgrolił na ekranie:

> [...]
    > powiedziano mi ze taki certyfikat nie jest wymagany wogole i wystawiaja
    > tylko zaswiadczenie o ukonczeniu kursu ( cos jak egzamin wewnetrzny na

    Od kiedy wózki zaczęły podlegać pod dozór techniczny, to do ich obsługi
    potrzebny jest zdany egzamin w Urzędzie Dozoru Technicznego - potwierdza to
    dokument, coś ala prawo jazdy na wózki widlowe. Jeżeli ktoś robił
    uprawnienia przed wejściem przepisu o tym egzaminie, to są one ważne. Ale
    już od jakiś 3 lat potrzebny jest egzamin udt.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2007-06-05 23:46:02
    Od: Pawel Grzeda <g...@g...pl>

    Nikiel ;) napisał(a):

> [...]
    > uprawnienia przed wejściem przepisu o tym egzaminie, to są one ważne. Ale
    > już od jakiś 3 lat potrzebny jest egzamin udt.

    W Polsce. W Zjednoczonym Krolestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii
    Polnocnej nie ;)

    pozdr
    PG