PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie

  • 51. Data: 2007-06-08 10:56:06
    Temat: Re: Praca, pracodawca a u ywane oprogramowanie
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 6 Cze, 13:39, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:

    > Od ponad roku lacza nas jedynie wspomnienia ;) A ostatne kilkanascie
    > miesiecy wspolpracy przebiegalo na dosc specyficznych zasadach...
    >
    > sz.
    >
    > P.S. A ty kto, ze znasz takie szczegoly?

    Swiat jest maly :)

    Pewna osoba z mojej rodziny pracowala niegdys z Toba jako szefem w
    SKG.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 52. Data: 2007-06-08 12:29:18
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Uzytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > Swiat jest maly :)
    >
    > Pewna osoba z mojej rodziny pracowala niegdys z Toba jako szefem w
    > SKG.

    Oj to wspolczuje (tej osobie) - jako szef wymieklem po tym jak w piec
    miesiecy zwatpilem w szesc osob :-/

    Chociaz niektore wspominam milo ;-)

    sz.

  • 53. Data: 2007-06-08 17:15:14
    Od: blondi <m...@g...com>

    On 8 Cze, 14:29, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:
> [...]
    ooglegroups.com...

    > Oj to wspolczuje (tej osobie) - jako szef wymieklem po tym jak w piec

    Ciekawe ktore ;)

    blondi