PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Playmobile

  • 1. Data: 2007-06-04 20:08:03
    Temat: Praca w Playmobile
    Od: "Rezydent" <r...@g...pl>

    Nie ma żadnego postu w temacie Playmobile nowej telefonii komórkowej, która
    wchodzi na rynek i potrzebuje dziesiątki osób do pracy w charakterze
    konsultantów biura obsługi klienta, analityków, techników itd.

    jak wyglada rekrutacja ?

    jakie proponują zarobki ?

    --
    Rezydent

  • 2. Data: 2007-06-05 09:39:38
    Temat: Re: Praca w Playmobile
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Rezydent" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wchodzi na rynek i potrzebuje dziesiątki osób do pracy w charakterze
    > konsultantów biura obsługi klienta, analityków, techników itd.

    bo pewnie sprzedaż będą obsługiwać "autoryzowanii partnerzy" a rekrutacje
    techniczne były prowadzone w ciągu ostatniego roku z tym że wtedy operator
    występował jeszcze pod roboczą nazwą P4.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-06-06 06:03:03
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Tue, 5 Jun 2007 11:39:38 +0200, Jackare napisał(a):

    > bo pewnie sprzedaż będą obsługiwać "autoryzowanii partnerzy" a rekrutacje
    > techniczne były prowadzone w ciągu ostatniego roku z tym że wtedy operator
    > występował jeszcze pod roboczą nazwą P4.

    i nadal dane rejestrowe w KRS, US i ZUS to P4, tak samo jak wiele innych
    firm:
    Polkomtel ==>> Plus
    PTK Centertel ==>> Idea ==>> Orange
    PTC ==>> Era
    PTC ==>> Heyah

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2007-06-07 08:34:01
    Od: "Michał Romański" <r...@g...pl>

    Rezydent <r...@g...pl> napisał(a):

    > jak wyglada rekrutacja ?
    >
    > jakie proponują zarobki ?

    aż trudno uwierzyć, że nikt nie startował w rekrutacji do P4, Project-4 czyli
    po prostu do nowej telefonii komórkowej Play.
    a może nie chcecie się wypowiadać ?

    --
    Rezydent

  • 5. Data: 2007-06-08 06:19:17
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Michał Romański napisał(a):

    > aż trudno uwierzyć, że nikt nie startował w rekrutacji do P4, Project-4 czyli
    > po prostu do nowej telefonii komórkowej Play.
    > a może nie chcecie się wypowiadać ?

    W zeszłym roku m. in. w GW były ogłoszenia na stanowisko konsultanta
    telefonicznego.

    Na spotkaniu kwalifikacyjnym było coś koło 80 osób, odbywało się w
    sali konferencyjnej jednego z warszawskich hoteli.

    Na początku opowiedzieli po krótce o firmie, o tym, że na jesieni
    2006r. będą już działać (było to jakoś przed wakacjami 2006),
    odpowiedzieli na pytanie, że konsultanci ogólni będą zatrudniani przez
    firmę zewnętrzną (chyba z Poznania), a oni poszukują obecnie osób do
    infolinii technicznej - od trudniejszych spraw.

    Po krótkiej pogadance za kandydatów wzięła się para psychologów,
    która prowadzi firmę www.masterplan.pl

    Pan-właściciel firmy zaczął spotkanie od informacji, że żyjemy w
    wolnym kraju, i jeśli kiedykolwiek w jakimkolwiek momencie komuś nie
    podobałby się sposób rekrutacji, to zawsze może opuścić salę.

    Po czym poinformował, że pierwszym zadaniem będzie wyjście na środek
    sali i przez pełne 60 sekund mówienie na temat "ZA CO SIEBIE LUBIĘ"

    Po tej zapowiedzi kilka osób faktycznie opuściło salę :)

    Przez następne 2 godziny każda z zebranych osób wykonywała to zadanie.

    Potem szanowne grono z P4 oraz państwo psychologowie przez godzinę
    wybierali grupę osób, która zakwalifikowała się do kolejnego etapu.
    Niestety - jak wyglądała rekrutacja dalej - tego nie wiem.

    Moje odczucie: selekcja była taka, jakby stanowisko było płatne
    przynajmniej 5000zł, a nie sądzę aby dawali więcej niż 2000zł. Swoją
    drogą ciekawe jaką mają tam rotację i czy nowi kandydaci nadal
    przechodzą tę szopkę.

    L.

  • 6. Data: 2007-06-08 08:38:24
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Liwiusz napisał(a):

> [...]
    >
    > Po czym poinformował, że pierwszym zadaniem będzie wyjście na środek
    > sali i przez pełne 60 sekund mówienie na temat "ZA CO SIEBIE LUBIĘ"

    mysle ze niedlugo nadejda czasy kiedy to pracownik na sale bedzie
    zapraszal pracodawcow i to oni przez 60 sekund beda opowiadac dlaczego
    ten pracownik ma wybrac akurat ta firme :) i za co sie lubi, choc w tym
    drugim przyapdku wiekszosc pracodawcow miala by nie lada klopot ;)

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 7. Data: 2007-06-08 09:20:36
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    keczerad pisze:

> [...]
    > ten pracownik ma wybrac akurat ta firme :) i za co sie lubi, choc w tym
    > drugim przyapdku wiekszosc pracodawcow miala by nie lada klopot ;)

    Nigdy tak nie będzie. Jeżeli pracodawca nie znajdzie odpowiedniego
    pracownika to po prostu nie zatrudni nikogo. To pracodawca ryzykuje
    swoimi finansami otwierając działalność i nie pozwoli sobie na
    zatrudnienie byle kogo ( choć nie zawsze tak jest ).

    p.s A co do rekrutacji to według mnie normalna rekrutacja na tego typu
    stanowisko. Jak ktoś nie umie siebie "sprzedać" to jak sprzeda jakaś
    usługę.

  • 8. Data: 2007-06-08 10:00:31
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    >
    > p.s A co do rekrutacji to według mnie normalna rekrutacja na tego typu
    > stanowisko. Jak ktoś nie umie siebie "sprzedać" to jak sprzeda jakaś

    na slasku jeden zaklad ma olbrzymie trudnosci ze znalezieni mpracownikow
    placac im 1400 + premia(3-6% )na reke, fakt praca jest ciezka mozna
    rzecz bardzo ociezka, ale doszlo juz do tego ze placa swoim pracownikow
    jak przyprowadza nowego pracownika 100, po pol roku +300 a jak wytrzyma
    rok +600. Podobna na dolnym slasku tez tak jest.

  • 9. Data: 2007-06-23 13:15:35
    Od: p...@g...com

    ja pracuje jako konsultant w play ( poznan )
    wyglada to tak jak pisze kolega z gory
    2 tygodnie szkolenia ( prowadzi je pedagod , psycholog ) opowiadasz o
    sobie :) masz duuzo rozmow - ogolnie trzeba byc wygadanym zeby moc
    robic na sluchawkach

    w razie pytan mail
    k...@o...pl

  • 10. Data: 2007-06-25 20:03:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Sat, 23 Jun 2007 06:15:35 -0700, p...@g...com napisał(a):

> [...]
    > 2 tygodnie szkolenia ( prowadzi je pedagod , psycholog ) opowiadasz o
    > sobie :) masz duuzo rozmow - ogolnie trzeba byc wygadanym zeby moc

    Jak się kształtują zarobki ?