PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca konsultanta

  • 1. Data: 2004-03-23 13:27:30
    Temat: Praca konsultanta
    Od: "Radeczek" <a...@h...com>

    na co trzeba zwrócić uwagę, jakieś podchwytliwe pytania itd. czego oczekuje
    pracodawca od konsultanta i co ma dla niego kluczowe znaczenia ?

    Radziu

  • 2. Data: 2004-03-23 14:27:49
    Temat: Re: Praca konsultanta
    Od: "vanpur" <a...@p...onet.pl>

    > na co trzeba zwrócić uwagę, jakieś podchwytliwe pytania itd. czego oczekuje
    > pracodawca od konsultanta i co ma dla niego kluczowe znaczenia ?

    Są konsultanci od kosmetyków i konsultanci od doradztwa strategicznego.
    W obu przypadkach konsultant przede wszystkim musi być przynajmniej
    trochę bardziej biegły w obszarach, w których ma doradzać, niż klienci,
    których będzie obsługiwał. Cała reszta cech zależy od konkretnej dziedziny.

  • 3. Data: 2004-03-23 14:56:39
    Od: "Radeczek" <a...@h...com>

    oczywiscie masz tutaj racje tylko chcialbym sie dowiedziec na co przede
    wszystkim zwraca sie uwage czy wogole istnieje cos takiego bo sposoby
    rekrutacji w tych czasach sa strasznie dziwne ostatnio musialem odpowiedziec
    na pytanie dlaczego wlaz od studzenki jest okragly a nie trojkatny
    prostokatny czy kwadratowy ?! brak slow ......

  • 4. Data: 2004-03-23 15:16:03
    Od: "Akna" <akna@[nospam]gazeta.pl>

    Witam

    Użytkownik "Radeczek" <a...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > na pytanie dlaczego wlaz od studzenki jest okragly a nie trojkatny
    > prostokatny czy kwadratowy ?! brak slow ......

    Bo okragly nie wpadnie do srodka. ;-)

    Wszystko zalezy od tego w jakiej dziedzinie masz byc tym konsultantem
    A moze konsultant, ktory ma byc handlowcem? Bo pod tym uroczym pojeciem
    rozne
    zajecia sie chowaja.
    Innymi slowy : konsultant konsultantowi nierowny.

    Pozdrawiam
    Akna

  • 5. Data: 2004-03-23 17:54:37
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Tue, 23 Mar 2004 15:56:39 +0100, gdy "Radeczek"
    <a...@h...com> napisał:

    >oczywiscie masz tutaj racje tylko chcialbym sie dowiedziec na co przede
    >wszystkim zwraca sie uwage czy wogole istnieje cos takiego

    A o jakiego konsultanta chodzi? Co masz w ofercie?

> [...]
    >na pytanie dlaczego wlaz od studzenki jest okragly a nie trojkatny
    >prostokatny czy kwadratowy ?! brak slow ......

    AFAIK, w Intersource (o ktorym piszez w innym watku) takich pytan nie
    zadają ;)

    r.

  • 6. Data: 2004-03-23 18:19:29
    Od: "Radeczek" <a...@h...com>

    konsultant do sprawy obslugi klientow kluczowych w firmie ktora zajmuje sie
    sprzedaza oprogramowania sprzetu komputerowego i innych rzeczy ale glownie z
    branyz IT

  • 7. Data: 2004-03-23 21:58:47
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Radeczek" <a...@h...com> napisał > konsultant do sprawy
    obslugi klientow kluczowych w firmie ktora zajmuje sie
    > sprzedaza oprogramowania sprzetu komputerowego i innych rzeczy ale glownie
    > branyz IT

    sam jestem konsultantem wiec Ci moge powiedzieć, ze w tej branzy musisz po
    pierwsze doskonale znac produkt, zeby doradzic klientowi najlepsze
    rozwiązanie, poza tym musisz klienta do tego produktu przekonac jak nie jest
    zdecydowany, i na to beda zwracać uwage podczas rekrutacji, czy potrafisz
    klienta przekonac do siebie i do produktu jaki mu zaoferujesz
    jak bedziesz miał pytanie badz polecenie zeby taką sytuacje zainsenizoawac,
    lub opisac co bys zrobił, czyli poprostu jak kaza ci sie wczuc w role
    konsultanta to poprowadz dyskusje za pomoca pytan, pytajac o potrzeby
    klienta, i tak dopasowując produkt zeby klent był zadowolony, lub myslał ze
    jest zadowolony ;)
    dobrym przykładem jest pierwsza lepsza siec komórkowa i tamtejsi
    konsultanci, którzy tak prowadza rozmowe zadajac pytania ze klient wszystko
    im powie, a oni to tak wykorzystaja ze wyjdzie z telefonem i wysokim
    abonamentem bedac przekonanym ze to oferta idealna dla niego :)
    --
    Drag