PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca konsultanta › Re: Praca konsultanta
    From: "Drag" <d...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca konsultanta
    Date: Tue, 23 Mar 2004 22:58:47 +0100

    Użytkownik "Radeczek" <a...@h...com> napisał > konsultant do sprawy
    obslugi klientow kluczowych w firmie ktora zajmuje sie
    > sprzedaza oprogramowania sprzetu komputerowego i innych rzeczy ale glownie
    > branyz IT

    sam jestem konsultantem wiec Ci moge powiedzieć, ze w tej branzy musisz po
    pierwsze doskonale znac produkt, zeby doradzic klientowi najlepsze
    rozwiązanie, poza tym musisz klienta do tego produktu przekonac jak nie jest
    zdecydowany, i na to beda zwracać uwage podczas rekrutacji, czy potrafisz
    klienta przekonac do siebie i do produktu jaki mu zaoferujesz
    jak bedziesz miał pytanie badz polecenie zeby taką sytuacje zainsenizoawac,
    lub opisac co bys zrobił, czyli poprostu jak kaza ci sie wczuc w role
    konsultanta to poprowadz dyskusje za pomoca pytan, pytajac o potrzeby
    klienta, i tak dopasowując produkt zeby klent był zadowolony, lub myslał ze
    jest zadowolony ;)
    dobrym przykładem jest pierwsza lepsza siec komórkowa i tamtejsi
    konsultanci, którzy tak prowadza rozmowe zadajac pytania ze klient wszystko
    im powie, a oni to tak wykorzystaja ze wyjdzie z telefonem i wysokim
    abonamentem bedac przekonanym ze to oferta idealna dla niego :)
    --
    Drag