PracaGrupypl.praca.dyskusje › Archiwista w prokuraturze

  • 1. Data: 2004-03-23 11:57:50
    Temat: Archiwista w prokuraturze
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam wszystkich

    Czy ktos sie moze orientuje ile moze zarobic archiwista w prokuraturze?
    Wymagane wyzsze wyksztalcenie i znajomosc obslugi komputera no i oczywiscie
    czyste papiery (niekaralnosc).

    Pozdrawiam
    Puszka

  • 2. Data: 2004-03-24 07:15:59
    Temat: Re: Archiwista w prokuraturze
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    w IPN 1300 netto

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2005-06-01 10:22:30
    Od: m...@o...pl

    Ile moze zarobic archiwista w prokuraturze?
    Od razu mówie niewiele gdyż sam pracowałem w zawodzie w tej instytucji.
    Kwota na ręke ok.650 zł. ile wynosi teraz to nie wiem.
    Jedynie co może w człowieku popsuć krew oprócz wynagrodzenia to nagminne
    palenie papierosów (nie toleruję).