PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mozliwosci pracy w sluzbach mundurowych /Krakow/

  • 1. Data: 2004-03-23 11:11:33
    Temat: Mozliwosci pracy w sluzbach mundurowych /Krakow/
    Od: "Don Chichot" <y...@b...gazeta.pl>

    WItam Grupowiczow. :-)

    Mam pytanie, ktore zadaje w imieniu pewnej bliskiej mi niewiasty. Czy ktos z
    Was orientuje sie, jakie sa (i czy w ogole) mozliwosci podjecia pracy w
    policji (ew. sluzbie wieziennej) dla kobiety po ukonczonych studiach o
    profilu nauczycielskim? Jakie kursy byloby warto dodatkowo zrobic? A moze
    ktos ma informacje o jakichs wakatach?
    Pozdrowionka

    --
    Don Chichot

    Forum nSGK - nie tylko o grach: www.sgk.info.pl

  • 2. Data: 2004-03-23 12:10:36
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Don Chichot:

    > ktos z Was orientuje sie, jakie sa (i czy w ogole) mozliwosci podjecia
    > pracy w policji (ew. sluzbie wieziennej) dla kobiety po ukonczonych
    > studiach o profilu nauczycielskim?

    a znajomych tam masz?

    --
    PC

  • 3. Data: 2004-03-23 12:41:50
    Od: "Don Chichot" <y...@b...gazeta.pl>

    > a znajomych tam masz?

    Niestety, nie. Gdyby tak bylo, nie zawracalbym tym nikomu glowy.

  • 4. Data: 2004-03-23 19:45:00
    Od: Moniqa <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik Don Chichot napisał:
> [...]
    > policji (ew. sluzbie wieziennej) dla kobiety po ukonczonych studiach o
    > profilu nauczycielskim? Jakie kursy byloby warto dodatkowo zrobic? A moze

    Hejka,

    kiedys trafilam na taka stronke, http://www.policja.pl/
    chyba dosyc wyczerpujacy Informator dla kandydatów do służby w Policji :-)
    Znajomy policjan twierdzi, ze nie jest niemozliwe, tylko placa kiepsko..
    Powodzenia !!!

    Moniqa