PracaGrupypl.praca.dyskusje › zadzwonicz czy nie ???

  • 1. Data: 2004-03-23 12:58:58
    Temat: zadzwonicz czy nie ???
    Od: "vorest" <v...@g...pl>

    Witam,

    W czwartek tj. 18.03 bylem na takim "tescie" w pracy ( spedzilem tam caly
    dzien wykonujac swoje przyszle obowiazki pod kontrola innych pracownikow)
    wydaje mi sie ze poszlo mi dobrze, kiedy konczylem "prace" powiedziano mi ze
    skontaktuja sie ze mna. I teraz mam pytanie: Minelo juz troche czasu,
    dzwonic do nich i sie pytac co jest czy jeszcze czekac ??? Jak myslicie??

    Dzieki.

  • 2. Data: 2004-03-23 13:43:00
    Temat: Re: zadzwonic czy nie ???
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Zadzwon, zapytaj milo i uprzejmie....
    Nic Ci nie grozi, normalne, ze chcesz wiedziec czy nadal jestes uczestnikiem
    procesu rekrutacji czy nie....

    powodzenia

    Ewa (Krakow)

  • 3. Data: 2004-03-23 14:22:26
    Od: "vorest" <v...@g...pl>

    Dzieki:)
    Tak siedzialem i postanowilem ze jak nie zadzwonia do 14:30 to sam
    zadzwonie, zadzwonili o 14:28 :P
    Mam jeszcze jedno spotkanie :D

  • 4. Data: 2004-03-23 15:03:55
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    sie pochwal , jak poszlo....

    i polam nogi, piora i takie tam :)))

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*