PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaswiadczenie o niekaralnosci

  • 1. Data: 2004-03-23 13:12:26
    Temat: zaswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "tomek j." <t...@w...pl>

    Witam,

    ubiegam sie o prace z wymaganym zaswiadczeniem o niekaralnosci - gdzie mozna
    dowiedziec sie / uzyskac zaswiadczenie o byciu niekaranym ?

    ps.
    woj. slaskie

  • 2. Data: 2004-03-23 14:10:11
    Temat: Re: zaswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    > ubiegam sie o prace z wymaganym zaswiadczeniem o niekaralnosci - gdzie
    mozna
    > dowiedziec sie / uzyskac zaswiadczenie o byciu niekaranym ?

    sąd, nie jestem pewny czy wyłacznie wojewodzki, czy tez inny.

  • 3. Data: 2004-03-23 21:16:28
    Od: "Katka" <kszczodr[no_spam]@gazeta.pl>

    Użytkownik "tomek j." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mozna
    > dowiedziec sie / uzyskac zaswiadczenie o byciu niekaranym ?

    Ja swoje załatwiłam w rejonowym.

  • 4. Data: 2004-03-24 06:26:53
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

> [...]
    mozna
    > dowiedziec sie / uzyskac zaswiadczenie o byciu niekaranym ?

    Info znajdziesz tu http://www.ms.gov.pl/krk/krk.shtml wraz z punktami
    informacyjnymi KRK na terenie PL.

    Jeśli masz daleko, to ja pośredniczę w takich sprawach i wydobędę dla Ciebie
    zaświadczenie o niekaralności z centralnego punktu.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 5. Data: 2004-03-25 23:36:36
    Od: e...@o...pl

> [...]
    >
    > ubiegam sie o prace z wymaganym zaswiadczeniem o niekaralnosci - gdzie mozna
    > dowiedziec sie / uzyskac zaswiadczenie o byciu niekaranym ?

    Witam,

    Ja swoje zaświadczenie (jestem z Katowic) dostałam-po wpłacie 50 zł. w sądzie
    na ul. Andrzeja.
    czeka się tydzień.