PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Date: Fri, 8 Oct 2004 10:05:45 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@ciy38.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> napisał w
    wiadomości news:ck5doo$q7f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Moze poprosić kogoś o pomoc (współpracownika, firmowego informatyka, Zenka
    > co się na tym zna itp), no chyba że teraz każdy sobie wilkiem i nie można
    > nikogo o nic prosić. Nie chodzi przecież o to żeby nie wysyłać ogłoszen,
    > ale o to żeby to robić poprawnie.

    No coz... u nas w firmie zatrudnianie pracownikow, jak rowniez ich
    wyszukanie nalezy do dzialu kadr. I gora ma w d... czy kadrowa jest specem
    od usenetu, czy nie. Skonczylo sie na tym, ze zainwestowalam swoj czas PO
    GODZINACH pracy, zeby ja wdrozyc.

    > To nie jest elitaryzowanie, ale troche pokory. Ja będąc programistą nawet
    > nie próbuje udawać, że znam się na księgowości lub kadrach i jakoś nie
    > czuje, żeby osoby które się na tym znały "elitaryzowały" się. IMHO
    > "informatyk" to zawód, tak jak ksiegowa, kadrowa itp.

    A jak dostaniesz polecenie napisac program do ksiegowosci? co z tego, ze nie
    jestes ksiegowym, ale jestes informatykiem i napisac program powinienes
    umiec. Na tej samej zasadzie kadrowa ma umiec wyslac ogloszenie do Usenetu.

    > Niech nikt nikomu
    > nie wchodzi w kompetencje. Jak juz ksiegowa chce wyslać cos na usenet to
    > jestli wie jak, to jest ok, a jak nie to niech się chociaż zapyta a nie
    > udaje że wie.

    J.w. Nie udaje, ze wie. Zostalo to wpisane w jej zakres kompetencji, bez jej
    wiedzy i zgody.

    > Ehhh... byloby idealnie gdyby był system który sam odpowiednio koduje
    > wiadomosci itp. (chodzi mi o czytnik ;) Ale tak dobrze nie ma i stad są
    > problemy.

    A co komu szkodzi bledne kodowanie? Jak ktos ma bledne kodowanie, to jego
    ogloszenie przeczytaja tylko Ci, ktorym zalezy na znalezieniu pracy, a Ci
    ktoroym sie nie chce odkodowywac krzaczkow oleja.

    > Nie specjalistyczna, ale minimum wiedzy to jest potrzebne nawet żeby
    > skorzystać z kibelka (zeby przypadkiem nie narobić obok).

    To jest duzo wiecej wiedzy, niz korzystanie z kibelka. Pokaz FAQ osobie,
    ktora korzysta z IE do ogladania Onetu i z OE do odbierania/wysylania poczty
    a poza tym nie zna sie na internecie. FAQ jest skierowane do odob
    posiadajacych wiedze z dzieciny internetu oraz oprogramowania, a nie do
    laikow, ktorymi przeciez tak na prawde w duzej czesci sa pracodawcy.
    Specjalistami maja byc pracownikow. Tylko jak ich znalezc skoro ogloszenie
    nie ukazuje sie na ppo?

    > a ja widzę tendencje do podnoszenia sobie samooceny osób którym wydaje się
    > że wszystko potrafią i co im jakieś reguły... Proponuje nie płacić
    > podatków, co z tego że to wymagane, i że wiekszośc to robi?

    Ja place za rozliczanie mnie z urzedami. Ale taka kadrowa nie bardzo moze
    komus zaplacic. Ona ma to wykonac w ramach obowiazkow sluzbowych.

    > Nie chodzi o to żeby stawiać bariery, jestem też za zmianą sposobu
    > moderacji, ale nie mam zamiaru czytać dziwnych krzaczków co drugiego
    > posta, albo dowiadywać sie o pracy na stanowisku nieokreślonym, z
    > nieokreslonym sposobem zatrudnienia albo dla beznazwowej firmy.

    Tutaj masz prawo wyboru - sa krzaczki, albo nie ma nazwy firmy - to nie
    czytasz, ale sa tacy, ktorzy chca czytac ogloszenia, nawet te anonimowe lub
    zle zakodowane, bo desperacko szukaja pracy. I chcesz im tego zabronic?

    Kania