PracaGrupypl.praca.dyskusje › PPO musi byc moderowana?!!!

  • 11. Data: 2004-09-01 15:32:18
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: marcins <m...@c...pl>

    SoPolTrad wrote:

    > Wlasnie. Chcialem napisac dokladnie to samo. Napisalem bez ogonkow, wlasnie
    > po to, by uniknac problemow z kodowaniem.

    a zadeklarowales kodowanie ? :)

    > przeszlo, spieszylo mi sie, chcialem nawiazac kontakt z paroma osobami
    > bieglymi w temacie. Mam konkretne zlecenie, mam rynek do rozwiniecia z
    > interesujacym potencjalem, nie pierwszy juz raz powolnosc funkcjonowania PPO
    > albo blokowanie z przyczyn naprawde bez znaczenia spowodowaly, ze do niczego
    > ta grupa mi sie nie przydala.

    hmm zamiesc w gazecie wyborczej ogloszenie..wychodzi w kazdy
    poniedzialek.. jakos setkom ludzi to nie przeszkadza ?

    > Moze odrobina pragmatyzmu? Zamiast rzucania klod pod nogi? Wybitni teoretycy
    > czystych regul netu?

    heh post byl sarkastyczny..ale skoro mowisz ze sledzisz moderowanie to
    chyba nie sliedziles dyskusji nt moderowania....sa odpowiednie procedury
    do tego. usenet nie jest obowiazkowy tylko to po prostu przywilej..

    m.

  • 12. Data: 2004-09-01 18:54:54
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    > heh post byl sarkastyczny..ale skoro mowisz ze sledzisz moderowanie to
    > chyba nie sliedziles dyskusji nt moderowania....sa odpowiednie procedury
    > do tego. usenet nie jest obowiazkowy tylko to po prostu przywilej..
    tak
    dzieki proceduralnosci ktora bierze gore nad pragmatyzmem, praca stala sie
    przywilejem, i faktycznie nie ma w sobie nic obowiazkowego
    podobnie jak dzieki powszechnej glupocie, pieniadz stal sie przywilejem, nie
    nedza ;))
    prace zlecam na Ukrainie, im sie chcialo
    serdecznosci

  • 13. Data: 2004-09-01 20:32:01
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...prv.pl> napisał w
    wiadomości news:ch5bfg$6gn$1@korweta.task.gda.pl...

    > Naprawdę nikt tutaj na siłę nie próbuje wmuszać moderacji. Rzeczywistość
    > jest znacznie bardziej prozaiczna - nikt ze zwolenników odmoderowania
    > nie napisał propozycji odmoderowania, tylko narzekają.

    Powiem więcej: nawet zaoferowałem się, że za nich napiszę RFD, skoro sami
    nie potrafią zastosować się do prostego schematu. Odzewu brak. No, w sumie
    znacznie łatwiej narzekać.

    Sigurd

  • 14. Data: 2004-09-01 20:33:58
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    SoPolTrad wrote:

> [...]
    > ta grupa mi sie nie przydala.
    > Moze odrobina pragmatyzmu? Zamiast rzucania klod pod nogi? Wybitni teoretycy

    Ale tu nie chodzi o to żeby rzucać ci kłody pod nogi. Po prostu dyskusje
    tutaj są już bezcelowe, było ich wystarczająco dużo. Teraz jeśli chcesz
    coś zmienić na ppo to po prostu to zrób. Przecież ani ja ani nikt z tej
    grupy nie może powiedzieć "ok, masz rację, za chwilę wyłączę
    moderowanie". My nie jesteśmy adminami serwerów news, nie możemy wyłączyć.
    Chcesz coś zmienić, napisz i roześlij RFD, zostanie przegłosowane i z
    pewnością administratorzy serwerów dostosują się do wyników głosowania.
    Naprawdę nikt tutaj na siłę nie próbuje wmuszać moderacji. Rzeczywistość
    jest znacznie bardziej prozaiczna - nikt ze zwolenników odmoderowania
    nie napisał propozycji odmoderowania, tylko narzekają.

    pozdrawiam
    K.

  • 15. Data: 2004-09-01 23:38:39
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 1 Sep 2004 22:32:01 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Powiem więcej: nawet zaoferowałem się, że za nich napiszę RFD, skoro sami
    > nie potrafią zastosować się do prostego schematu. Odzewu brak. No, w

    Jesli chcesz napisac, to bardzo chetnie skorzystam - tu, lub zapraszam na
    priva.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 16. Data: 2004-09-02 00:04:13
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 02 Sep 2004 01:38:39 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Jesli chcesz napisac, to bardzo chetnie skorzystam - tu, lub zapraszam
    > na priva.

    To co bym proponowal, to utworzenie grupy pl.praca.oferowane.niemoderowane
    Posty wysylane na pl.praca.oferowane "odbijalyby" sie wszystkie od konta
    moderatora (podobnie jak w czasie "automoderacji" ) na nowa grupe,
    natomiast moderator wybieralby sobie, ktore z "kopii" czekajacych na jego
    koncie puscic na grupe moderowana.
    Jesli znasz wlasciwe slownictwo i oprogramowanie (?), zeby opisac to w
    prawidlowy sposob, to byloby swietnie.
    Moderator ten pomysl skwitowal tekstem mniej wiecej "grupa niemodereowana
    nie moze byc moderowana" (- tu chodilo o posylanie na konto moderatora)i
    wycofal sie z dyskusji gdy probowalem uscislic powyzszy pomysl.
    Tworzenie osobnej grupy niemoderowanej na ktora posylanoby osobno posty,
    oprocz wyslania na praca oferowane, chyba byloby gorszym rozwiazaniem,
    zwlaszcza, ze wielu pracodawcow majacych zasubskrybowana wylacznei obecna
    grupe, nawet by nie wiedziala, ze powstala nowa grupa ogloszeniowa.
    tyle mojej propozycji.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 17. Data: 2004-09-02 03:23:18
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

> [...]
    >
    > Ale tu nie chodzi o to żeby rzucać ci kłody pod nogi. Po prostu dyskusje
    > tutaj są już bezcelowe, było ich wystarczająco dużo.

    Mialem na mysli funkcjonowanie PPO, nie odpowiedzi tutaj - tutaj faktycznie
    poza (rzadkim) rzucaniem miesem, nic rzucane nie jest ;))

> [...]
    > jest znacznie bardziej prozaiczna - nikt ze zwolenników odmoderowania
    > nie napisał propozycji odmoderowania, tylko narzekają.

    Klopot w tym, ze jak zapewne wielu dajacych ogloszenia, jestem pracodawca
    (branza nieinformatyczna), nie zawodowym pasjonatem netu, kodowania i
    czystosci grup dyskusyjnych, nie znam sie na szczegolowych regulach usenetu
    (np zarzucilem ogonki, zeby nie musiec sprawdzac jak akurat jestem
    zakodowany, po odpowiedzeniu np. na maila z kodowaniem wietnamskim miewam
    dziwaczne parametry ;) ), nie mam czasu sie ich nauczyc i zreszta nie mam
    ochoty sie z nimi zapoznawac. Uprzedzam opinie, ze musze - nie znam na
    pamiec kodeksu spolek handlowych, i nie zamierzam zmieniac tego stanu
    rzeczy, choc prowadze firme i rowniez zamierzam przy tym pozostac ;))
    Maciek Marchewczyk

  • 18. Data: 2004-09-02 05:46:40
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Kamil Jarzynowski wrote:

    > Dobra, pozostaje dwie kwestie;
    > 1.kto wlasciwie jest moderatorem? jak sie z nim skontaktowac?

    Oczywiście czytałeś FAQ grupy, prawda?

    Gawron

  • 19. Data: 2004-09-02 07:03:54
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 02 Sep 2004 02:04:13 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Posty wysylane na pl.praca.oferowane "odbijalyby" sie wszystkie od konta
    > moderatora

    Jeszcze jedna uwaga.
    Powyzsze narodzilo sie jako odpowiedz na putanie moderatora "a jak to
    sobie wypbrazasz technicznie" , gdy napisalem w watku po prostu, ze
    wszystkie posty wysylane na ppo powinny automatycznie ukazywac sie bez
    moderacji i opoznienia na grupie niemoderowanej.
    Jak wspomnialem, nie znam sie na serwerach news ani mozliwosciach programu
    do moderowania, dlatego podalem taki przykladowy mechanizm, dajacy w
    efekcie publikacje wszystkich ogloszen wysylanych na ppo na grupie
    niemoderowanej.
    Mechanizm jest mi obojetny, byle udalo sie osiagnac ten efekt koncowy.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 20. Data: 2004-09-02 07:40:12
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Ni chce krakac, ale IMO nawet jesli napiszesz Ty czy ktos RFD to i tak nigdy
    nie dojdzie do glosowania nad powstaniem takiej grupy. Na pnng sie na to nie
    zgodza.

    m.