PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    From: marcins <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Date: Wed, 01 Sep 2004 17:32:18 +0200

    SoPolTrad wrote:

    > Wlasnie. Chcialem napisac dokladnie to samo. Napisalem bez ogonkow, wlasnie
    > po to, by uniknac problemow z kodowaniem.

    a zadeklarowales kodowanie ? :)

    > przeszlo, spieszylo mi sie, chcialem nawiazac kontakt z paroma osobami
    > bieglymi w temacie. Mam konkretne zlecenie, mam rynek do rozwiniecia z
    > interesujacym potencjalem, nie pierwszy juz raz powolnosc funkcjonowania PPO
    > albo blokowanie z przyczyn naprawde bez znaczenia spowodowaly, ze do niczego
    > ta grupa mi sie nie przydala.

    hmm zamiesc w gazecie wyborczej ogloszenie..wychodzi w kazdy
    poniedzialek.. jakos setkom ludzi to nie przeszkadza ?

    > Moze odrobina pragmatyzmu? Zamiast rzucania klod pod nogi? Wybitni teoretycy
    > czystych regul netu?

    heh post byl sarkastyczny..ale skoro mowisz ze sledzisz moderowanie to
    chyba nie sliedziles dyskusji nt moderowania....sa odpowiednie procedury
    do tego. usenet nie jest obowiazkowy tylko to po prostu przywilej..

    m.