PracaGrupypl.praca.dyskusje › PPO musi byc moderowana?!!!

  • 21. Data: 2004-09-02 07:55:14
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsdotwsfa4iukdk@krzysztofc...

    > Jeszcze jedna uwaga.
    > Powyzsze narodzilo sie jako odpowiedz na putanie moderatora "a jak to
    > sobie wypbrazasz technicznie" , gdy napisalem w watku po prostu, ze
    > wszystkie posty wysylane na ppo powinny automatycznie ukazywac sie bez
    > moderacji i opoznienia na grupie niemoderowanej.

    To by się pewnie dało zrobić, i jak zechcecie, RFD napiszę, ale IMHO nigdy
    nie dojdzie nawet do głosowania nad takim rozwiązaniem. Prawa autorskie do
    postów - to jest ewidentnie publikacja w innym miejscu bez zezwolenia autora

    Sigurd.

  • 22. Data: 2004-09-02 07:58:12
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    "SoPolTrad" <s...@s...com> wrote:

> [...]
    > kodowania i czystosci grup dyskusyjnych, nie znam sie na szczegolowych
    > regulach usenetu (np zarzucilem ogonki, zeby nie musiec sprawdzac jak
    > akurat jestem zakodowany, po odpowiedzeniu np. na maila z kodowaniem
    > wietnamskim miewam dziwaczne parametry ;) ), nie mam czasu sie ich
    > nauczyc i zreszta nie mam ochoty sie z nimi zapoznawac. Uprzedzam
    > opinie, ze musze - nie znam na pamiec kodeksu spolek handlowych, i nie
    > zamierzam zmieniac tego stanu rzeczy, choc prowadze firme i rowniez
    > zamierzam przy tym pozostac ;)) Maciek Marchewczyk

    Nauczenie się, jak w OE ustawić nagłówki 'żeby było dobrze', trwałoby tak
    mniej więcej o połowę krócej, niż napisanie Twojego posta, na który teraz
    odpowiadam, a mniej więcej tyle i le ja piszę swojego.

    --
    Wojciech Bańcer

  • 23. Data: 2004-09-02 08:00:57
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

  • 24. Data: 2004-09-02 08:37:09
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2004 09:55:14 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Prawa autorskie do
    > postów - to jest ewidentnie publikacja w innym miejscu bez zezwolenia
    > autora

    sie dopisze do FAQ ppo.

    jak widac z komentarzy, problemy tkwia nie w przyczynacgh technicznych a
    oporze materialu ludzkiego.
    Samo rozwiazanie idealnie laczyloby potrzeby ludzi czytajacych
    odfiltrowane ppo z ofertami najwyzszego lotu z potrzebami holoty
    szukajacej jakijkolwiek pracy.
    Jesli doszloby do samego glosowania na ppd., to jest szansa je wygrac, ale
    watpie, czy projekt zostanie pod nie dopuszczony.

    Niech bezrobotni zdychaja z glodu albo robia marsze gwiazdziste.

    jesli mozesz przygotowac dokument sensownie przedstawiajacy nowa grupe i
    jej powiazania z ppo - to sprobujemy to pchnac.

  • 25. Data: 2004-09-02 08:58:57
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > jak zechcecie, RFD napiszę

    W przyczynach powstania grupy, wydaje mi sie, ze naley napisac wylacznie o
    szybkosci publikacji ogloszen na ppo,uracajacej podstawowa zalete
    publikacji ogloszenia na grupie dyskusyjnej. Jakakolwiek wzmainka o
    kodowaniach uwali projekt na samym poczatku.

    Jak zechcemy...
    Wydaje mi sie, ze jesli bedzie projekt, to poparcie ( i ewentualne
    komentarze co do poprawek przed wyslaniem na png) rowniez bedzie,
    natomiast jesli chodzi o jalowe dyskusje, to wiekszosc osob juz nawet nie
    ma ochoty zabierac tutaj glosu - ja rowniez z trudem przelamalem poczucie
    bezsily, zeby odpowiedziec na twojego posta z propozycja

  • 26. Data: 2004-09-02 09:10:52
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2004 09:40:12 +0200, magia <m...@w...gazeta.pl>
    napisał:

    > Ni chce krakac, ale IMO nawet jesli napiszesz Ty czy ktos RFD to i tak
    > nigdy
    > nie dojdzie do glosowania nad powstaniem takiej grupy. Na pnng sie na to
    > nie
    > zgodza.

    Dlatego uwazam, ze jedyna szansa jest polozenie nacisku na opoznienia w
    publikacji jako przyczyne powstania tej grupy.

  • 27. Data: 2004-09-02 09:36:30
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>

> [...]
    teraz
    > odpowiadam, a mniej więcej tyle ile ja piszę swojego.

    Tia...
    pomiajając fakt, ze ktos wogole wie co to sa naglowki i ze je mozna
    ustawic.
    Taka 'Pani Krysia' z sekretariatu, ktora ma wyslac ogloszenie o prace na
    ppo, umiejac z ledwoscia obslugiwac windows'a i programy jej potrzebne, na
    100% to wie...
    Czyli ppo ogranicza krag wysylajacych ogloszenia do osob znajacych sie
    lepiej niz przecietnie na 'komputerach'. I guzik ma to do zeczy ze jest
    bezrobocie i ktos chce dac komus prace... Nie... najpierw na kurs
    komputerowy, a pozniej mozesz zatrudniac pracownikow.
    Moze do sejmu dac inicjatywe obywatelska, ze pracodawca aby zatrudnic
    pracownikow musi miec zaswiadczenie o dobrym skonfigurowaniu naglowkow z
    czytnika newsow???

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl - oprogramowanie dla rolnictwa

  • 28. Data: 2004-09-02 10:18:49
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> writes:

> [...]
    > Moze do sejmu dac inicjatywe obywatelska, ze pracodawca aby zatrudnic
    > pracownikow musi miec zaswiadczenie o dobrym skonfigurowaniu naglowkow z

    Ba...., ja tam uwazam, ze zeby moznabylo zabierac glos na usenecie to
    najpierw trzeba sobie sygnaturke ustawic. Bez sygnaturki nie wolno
    zabierac glosu! Acha i jeszcze bez wrotki, oraz nazwy swojej organizacji
    w naglowku! A tym co toppostuja powinni zabronic zatrudniania
    procownikow przez okres 10 lat od ostatniego topposta!

    --
    I live in the land of imagination

  • 29. Data: 2004-09-02 10:22:24
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Moze do sejmu dac inicjatywe obywatelska, ze pracodawca aby zatrudnic
    > pracownikow musi miec zaswiadczenie o dobrym skonfigurowaniu naglowkow z
    > czytnika newsow???

    Czemu od razu inicjatywa obywatelska - przeca pl.* jest prywatne.

    Proponuję dodać do FAQ, że ogłoszenia "zatrudnię osobę do konfiguracji
    czytnika" puszczamy z jednego adresu raz nawet przy nieustawionym
    kodowaniu :) :)

    Gaworn

  • 30. Data: 2004-09-02 10:27:32
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> wrote:

    > pomiajając fakt, ze ktos wogole wie co to sa naglowki i ze je mozna
    > ustawic.

    Nic nie pomijając. Informacja o tym co to są nagłówki nie jest do życia
    i szczęścia potrzebna. Informacje że akurat te nagłówki można ustawić
    też jakoś nie wydaje się dziwna. Nagłówek 'From:' ustawiasz, nagłówek
    'Subject:' takoż. Kluczowa jest tu kwestia odpowiedniego przekazania
    informacji (na poziomie czytelnika), a nie sama informacja.

    > Taka 'Pani Krysia' z sekretariatu, ktora ma wyslac ogloszenie o prace
    > na ppo, umiejac z ledwoscia obslugiwac windows'a i programy jej
    > potrzebne, na 100% to wie...

    W takim razie nie wie też co to FAQ i gdzie go znaleźć, a więc wyśle
    na 100% posta niezgodnego nie tylko w punkcie dot. kodowania, ale także
    i większości pozostałych. Tak więc to 'kodowanie' wielkiej różnicy nie
    zrobi...

    > Czyli ppo ogranicza krag wysylajacych ogloszenia do osob znajacych sie
    > lepiej niz przecietnie na 'komputerach'.

    Jak musisz sobie tak to tłumaczyć, to proszę bardzo. Ja tam osobiście
    znam sporo osób o zerowej wiedzy jeżeli chodzi o komputery, które jednak
    poinstruowane grzecznie co i jak mają zrobić, żeby było dobrze,
    z usenetu korzystają z powodzeniem do dzisiaj. I pomagają innym. Ale to
    sądzę jest kwestia podejścia. Tutaj istnieje podejście, że zamiast komuś
    pomóc i poprawić mu co ma źle, tak by w przyszłości źle nie miał, lepiej
    go przekonać że tak naprawdę to on _nie_ ma źle, to tylko ten wredny
    i zły moderator się czepia. A wciągnąć taką osobę do trzódki
    poszkodowanych i głośno krzyczących 'Precz z moderacją!'.

    > I guzik ma to do zeczy ze jest bezrobocie i ktos chce dac komus
    > prace... Nie... najpierw na kurs komputerowy, a pozniej mozesz
    > zatrudniac pracownikow.

    Jeżeli ktoś daje pracę zasługuje na szacunek i pomoc. To prawda.
    Moderator sam sobie jednak z takim zadaniem nie poradzi, a tutaj
    wspomniany pracodawca też tej pomocy od Was nie dostanie bo ludzie są
    zbyt zajęci przekrzykiwaniem się i udowadnianiem sobie nawzajem jaki to
    moderator zły i jak to by było fajnie jakby tak grupa niemoderowana
    była. No ale muszę też trochę pochwalić. Towarzystwo regularnie
    narzekające tutaj, jest świetne w darciu szat 'za miliony' i w
    przekonywaniu jak to cała grupa społeczna bezrobotnych traci
    niesamowicie na ostrym moderowaniu ppo. :)

    Jestem ciekaw kiedy zobaczę argument, że tak naprawdę to przez
    moderatorów ppo bezrobocie w Polsce jest ciągle tak duże, bo moderatorzy
    filtrują cały wysiłek biednych pracodawców, by ten stan rzeczy zmienić.
    Myślę, że już niedługo. :>

    > Moze do sejmu dac inicjatywe obywatelska, ze pracodawca aby zatrudnic
    > pracownikow musi miec zaswiadczenie o dobrym skonfigurowaniu naglowkow
    > z czytnika newsow???

    A proszę Cię bardzo. Ja Ci przecież bronił nie będę.

    --
    Wojciech Bańcer