PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wysylac list motywacyjny jesli w ogloszeniu mowa jest tylko o CV?

  • 1. Data: 2004-08-31 21:31:24
    Temat: Czy wysylac list motywacyjny jesli w ogloszeniu mowa jest tylko o CV?
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Witam.
    Pytanie jak w temacie :) W ogloszeniu jest mowa tylko o CV - wiadomo,
    nie zaszkodzi dolaczyc list motywacyjny, ale zastanawiam sie, czy to tak
    celowo jest tylko CV, czy raczej odruchowo pisze sie tylko o CV myslac
    rowniez o liscie motywacyjnym? :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 2. Data: 2004-09-01 07:15:30
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie zaszkodzi dolaczyc list motywacyjny, ale zastanawiam sie, czy to tak
    > celowo jest tylko CV, czy raczej odruchowo pisze sie tylko o CV myslac

    Ja bym wysłał swoj list motywacyjny, aby dac Pracodawcy wieksza szanse na
    wlasciwy wybor :P
    Chyba, że chodzi o stanowisko gdzie wykonanie pracy w niewielkim stopniu zalezy
    od wlasciwosci osobniczych pracownika...ale takich jest mało.

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-09-04 21:31:33
    Od: e...@o...pl

    Bartku list nigdy nie zaszkodzi aled jesli nie ma w ogłoszeniu , to spójrz do
    kogo wysyłasz aplikacje jesli do samej firmy- to go! jesliu do agencji to daj
    sobie spokoj-i tak sie tego nie czyta