PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    From: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Date: Wed, 01 Sep 2004 22:33:58 +0200

    SoPolTrad wrote:

    > Wlasnie. Chcialem napisac dokladnie to samo. Napisalem bez ogonkow, wlasnie
    > po to, by uniknac problemow z kodowaniem. Napisalem co sie dalo, zeby
    > przeszlo, spieszylo mi sie, chcialem nawiazac kontakt z paroma osobami
    > bieglymi w temacie. Mam konkretne zlecenie, mam rynek do rozwiniecia z
    > interesujacym potencjalem, nie pierwszy juz raz powolnosc funkcjonowania PPO
    > albo blokowanie z przyczyn naprawde bez znaczenia spowodowaly, ze do niczego
    > ta grupa mi sie nie przydala.
    > Moze odrobina pragmatyzmu? Zamiast rzucania klod pod nogi? Wybitni teoretycy
> [...]

    Ale tu nie chodzi o to żeby rzucać ci kłody pod nogi. Po prostu dyskusje
    tutaj są już bezcelowe, było ich wystarczająco dużo. Teraz jeśli chcesz
    coś zmienić na ppo to po prostu to zrób. Przecież ani ja ani nikt z tej
    grupy nie może powiedzieć "ok, masz rację, za chwilę wyłączę
    moderowanie". My nie jesteśmy adminami serwerów news, nie możemy wyłączyć.
    Chcesz coś zmienić, napisz i roześlij RFD, zostanie przegłosowane i z
    pewnością administratorzy serwerów dostosują się do wyników głosowania.
    Naprawdę nikt tutaj na siłę nie próbuje wmuszać moderacji. Rzeczywistość
    jest znacznie bardziej prozaiczna - nikt ze zwolenników odmoderowania
    nie napisał propozycji odmoderowania, tylko narzekają.

    pozdrawiam
    K.