PracaGrupypl.praca.dyskusje › PPO musi byc moderowana?!!!

  • 101. Data: 2004-09-06 23:02:49
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: złoty <m...@o...wytnij_to.pl>

    Dnia 2004-09-05 11:30,Użytkownik Przemek Wrzesiński w pocie czoła napisał:

    > Przemowil, leniwym potencjalnym pracodawcom mowie nie. Jesli tu nie stosuje
    > sie do zasad, to moze i do KP nie bedzie sie chcial stosowac.

    ..masz absolutna racje!! mysle podobnie! zapomniales tylko dodac, ze
    garnitur od Armaniego tez musi miec... bo inaczej _na_ _pewno_ nie bedzie
    KP chcial stosowac...

    PS. ..gdyby glupota mogla unosic........ a z reszta!
    --
    pzdr
    A.

  • 102. Data: 2004-09-17 21:19:20
    Od: DT <d...@A...pl>

    Prawda.

  • 103. Data: 2004-09-17 21:34:40
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 3 Sep 2004 20:32:12 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Nina Liedtke <n...@h...pl> wrote:

    [...]

    >Pomysł (podsunięty zresztą przez Tomka Surmacza) był inny.
    >Stworzyć automat dopisujący brakujące nagłówki, ale jednocześnie
    >odpowiadający autorowi, że miał błędne kodowanie i jak poprawić.
    >Zapis w FAQ by został, ogłoszenia by się ukazywały.

    Nie pitol.

    I tak nikt nie uwierzy w Twoje dobre chęci. Gdybyś chciał to zrobić,
    dawno byś to zrobił. Pomysł ani nie skomplikowany, ani specjalnie
    odkrywczy. Nie wiem jak wygląda chronologia, ale wiem, że sam o tym
    też pisałem - zostałem przez Ciebie i drugiego "Boga" po prostu
    zignorowany.

    Fakty są takie - gdybyś chciał, bezsprzecznie znalazłbyś kogoś, kto
    taki skrypt napisze za "Bóg zapłać", przysłowiowe piwo, podziękowanie
    w FAQ, bądź inną przysługę. Ja sam nawet kiedyś ofiarowywałem na ten
    cel zawrotną sumę chyba 200 zł, czyli ze 4 zgrzewki tak na oko...

    Nie zasłaniaj się, że TS podsunął, a Ty się "pozastanawiasz" - nie ma
    w Tobie, ani w drugim moderatorze chęci na poprawienie czegokolwiek -
    sytuacja Wam pasuje, powody mogą być różne.

    Moim zdaniem pasuje Wam rola "guru" i władców absolutnych, ale ktoś tu
    już zasugerował odsyłanie ogłoszeń do "znajomych królika" i w sumie mi
    osobiście to wytłumaczenie wydaje się logiczne... Może masz udziały a
    Aaaaaby... ? Albo otworzyłeś coś innego ?

    To oczywiście prześmiewcze spekulacje, ale poza złośliwością i ogólnym
    chamstwem nie widzę innego niż powyższe wytłumaczenia. Zarzynacie
    serwis, którym się opiekujecie i wypaczacie jego cel w imie nie wiem
    czego.

    Nie było mnie parę tygodni i wiesz co ? Na PPD 2800 postów. Na PPS
    1500. Na PPO 280... Tyle to było, po 2 dniach jak WAS NIE BYŁO !!!
    Sp... na urlop - BEZTERMINOWO.

    I nie pitol. Zrób.

    Mylisz się.

  • 104. Data: 2004-09-17 21:41:49
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 1 Sep 2004 22:32:01 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...prv.pl> napisał w
    >wiadomości news:ch5bfg$6gn$1@korweta.task.gda.pl...

    >Powiem więcej: nawet zaoferowałem się, że za nich napiszę RFD, skoro sami
    >nie potrafią zastosować się do prostego schematu. Odzewu brak. No, w sumie
    >znacznie łatwiej narzekać.

    G... prawda Sigurd - "zadeklarowałeś", ale dalszych działań nie
    podjąłeś - odzew był !

    Przypominasz mi tych dwóch muppetów-prześmiewców z loży - tych
    zramolałych od dziamgania...

  • 105. Data: 2004-09-17 21:46:33
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 3 Sep 2004 09:48:16 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Oczywiście.
    >Idąc dalej tym tropem - jeśli usuniemy wymagania innych rzeczy, to ilość
    >ogłoszeń pewnie wzrośnie. Pewnie nawet o więcej niż 40 tygodniowo.
    >Natomiast jeśli usuniemy w ogóle wszelkie wymagania, to będzie tych ogłoszeń
    >już tyle, że hoho.

    Policz sobie listy z Waszego urlopu, nie będziesz musiał dywagować...
    Najwięcej kłopotów sprawiało mi odfiltrowanie matołów piszących
    "Moderatorze wróć" - oczywiście z poprawnym kodowaniem ;-/