PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 431. Data: 2002-12-04 00:48:26
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Bardzo sensowna wypowiedz. A Adam twierdzi, ze wystarczy "umiec". Wlasnie
    > o to mi chodzi - niektorzy widza tylko jedna strone. Ja staram sie
    > zobaczyc obie a potem cos sensownego napisac.

    No umieć się sprzedać, to też 'umieć'.

    --
    ___________ (R)

  • 432. Data: 2002-12-04 00:51:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:
    > Wszystko pieknie, tylko czy ci ludzie maja chodzic po dworcu glownym
    > i zaczepiac przechodniow przekonujac ich o swojej osobie? Ludzie
    > wysylaja naprawde dobre CV, ktore laduja w koszach nawet nie dotarlszy
    > do odpowiednich osob. Znam ludzi znakomitych w swoim zawodzie, ktorym
    > nie odpowiedziano na jeden z dziesiatek wyslanych ofert.

    Bo na każdą ich ofertę było 100 innych, lepszych.

    > Zgadza sie. Ale to sie liczy pozniej. A ludziom nie jest dane zrobic
    > nawet tego pierwszego kroku. I JEST to niestety wina rzadu. Chocby
    > nie wiem jak uciekac od tego faktu, to rzady zafundowaly nam taki stan
    > rzeczy.

    Wiesz, kiedy szukałem ludzi zjawił się w naszej firmie nieproszony gość.
    Młody człowiek, który miał na utrzymaniu żonę i dziecko i właśnie
    stracił pracę. Łaził od firmy do firmy i pytał.
    Wyobraź sobie, że ta metoda była dla niego skuteczna - bo pracuje u nas.

    > Siedziec na gownie i twierdzic, ze nie smierdzi, a tym bardziej nie
    > interesowac sie kto nasral. To przypadlosc niepoprawnych optymistow?
    > Chyba mamy ich duzo w Polsce, dlatego jeszcze nie bylo aktow linczu
    > politykow i innych zlodziei.

    Nie - mamy za dużio tych, którzy miast wyleźć z gówna zajmują się
    narzekaniem jak ono śmierdzi.

    Kłania się 'Dymiący piecyk' K. I. Gałczyńskiego.

    --
    ___________ (R)

  • 433. Data: 2002-12-04 00:52:36
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > To znaczy jak to jest? Wiesz, ze wystarczy umiec, ale nie wiesz co? Skad
    > wiec ta pewnosc? Moim zdaniem to sie kupy nie trzyma. Umiec to jeden z
    > warunkow. Niewystarczajacy.

    Za to konieczny. Poza tym chcieć. Jak widać to, co jest potrzebne umiem,
    i chcę.

    --
    ___________ (R)

  • 434. Data: 2002-12-04 00:54:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dante <i...@g...pl> wrote:

    > no to juz wiem teraz w jaki sposob dostales sie na tak "zaszczytne" dla
    > ciebie stanowisko
    > ale wiedz jedno , w kazdym normalnym kraju taki numer by ci nie przeszedl
    > a nawet jezeli to szybko bys sie przejechal

    Nie wiesz. Bo ja kitu nie wciskałem. Tak się skłąda, że moją metodą na
    pracę są umiejętności niszowe - czyli takie, jakich na rynku jest mało,
    choć poyt na takie też jest niewielki. To z jednej strony utrudnia, a le
    z drugiej ułatwia znalexienie pracy.

    --
    ___________ (R)

  • 435. Data: 2002-12-04 00:55:51
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kaja <k...@b...poczta.onet.pl> wrote:

    > Dante,nie denerwuj się...Tem typ *AP to klon Expierda*,chorego na
    > paranoję i jeszcze na coś tam...Na wszystkich grupach,na jakie tylko on
    > pisze wyśmiewają go.

    Tak jak Ciebie.

    > Tak faktycznie to AP nigdzie nie pracuje i pracy też nie znajdzie,ani

    Kłamiesz, słonko :-)

    > nawet dziewczyny w internecie,bo go żadna nie zechce,choć udaje takiego
    > mądrego.W gruncie rzeczy to jest maluczki człowieczek,który swoje
    > kompleksy wyładowuje na grupach,chce się dowartościować...To bardzo
    > chory z zły człowiek.Jemu się pomieszało w głowie i pragnie przedstawić
    > siebie jako wielkiego bohatera,którego okrada się z pieniędzy...Ciekawa
    > jestem z jakich,bo on nie ma nic,on jest po prostu dziadem bez szans na
    > przyszłość.
    > Tego typu ludzi trzeba od razu wrzucać do KF,po co się denerwować.
    Oj Kaju, jak ładnie pokazałaś wszystko to, co mnie przypisałaś.

    --
    ___________ (R)

  • 436. Data: 2002-12-04 00:56:54
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Jednak? Are you sure ???

    Wierz Kaji, to się przejedziesz jak Zabłocki na mydle. MOże po prostu
    sprawdzisz autentyczność danych jakie są poniżej?

    --
    ___________ (R)

  • 437. Data: 2002-12-04 00:57:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > Typowy przykład pancerza charaktelogicznego.
    Typowy przyjkład maluczkiego buraczka.

    P.S. Dowartościowaliście się wszycy kłamstwami Kaji?

    --
    ___________ (R)

  • 438. Data: 2002-12-04 00:59:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    b...@p...onet.pl wrote:

    > Adamie, prześledziłam całą dyskusję i chciałabym, żebyś mi odpowiedział _jasno
    > i konkretnie_ na następujące pytania:
    > 1) Czy naprawdę uważasz _wszystkich_ ludzi niemających w danym momencie pracy
    > za nieudaczników, życiowe ofermy, leni i ignorantów?
    Nie.

    > 2) Czy jesteś pewien, że _każdy_ człowiek (oprócz Ciebie) po utracie pracy
    > idzie natychmiast na zasiłek, a przy sposobności korzysta ze wszystkich
    > możliwych świadczeń "socjalnych"?
    Nie. Sam jestem przykładem który tak nigdy nie uczynił, więc
    kwantyfikator 'każdy' nie może być użyty. Natomiast po zamianie na
    'większość' będzie to prawda.

    > 3) Czy czytałeś książkę "Koniec pracy" J. Rifkina?
    Nie.

    --
    ___________ (R)

  • 439. Data: 2002-12-04 01:01:24
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Jak zwal, tak zwal.

    Skutek taki sam.

    > Niezupelnie. Pomoc socjalna jest mniejsza niz zasilek, a ubezpieczenie to
    > juz zupelnie inna sprawa.
    Ta sama funkcja.

    > zasilku. Pozostaje jeszcze pytanie jak obnizyc podatki. Ktore wydatki
    > ciac. Wtedy nie jest to juz takie proste co? Oczywiscie dalsze zwiekszanie

    Proste. Wszystkie wydatki budżetu państwa. Bezrobotny, który obecnie nie
    pracuje 'bo kto będzie za 500 tyrał' nagle będzie jednak chętny do
    pracy.

    > wzrosly. Ale w pierwszym budżecie cos trzeba bedzie obciac. Komu? Widzisz
    > na wszystko maozna patrzec z kilku stron. Tylko swiat przestaje byc wtedy
    > taki prosty.
    Wystarczy popatrzeć na kilka przykładów zza granicy.

    --
    ___________ (R)

  • 440. Data: 2002-12-04 01:02:01
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > Gratulacje Adamie !!!! Nareszcie po dwóch dniach coś sensownego napisałeś,
    > tylko jeszcze nie jarzę dlaczego winę za to ponoszą ludzie którzy tracą
    > pracę i przyprawiasz im plakietkę z napisem : pasożyt, nierób, niedacznik,
    > etc... ???? Tego się pewnie nigdy nie dowiem ze względu na twój cynizm,
    > który nie daje ci normalnie trzeźwo i rzeczowo patrzeć na swiat tak jak
    > widzi go 90% ludzi w kraju i tu na grupie !!!

    Dlatego, że ludzie Ci głosują potem na tych, którzy podatki podnoszą.

    --