PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 291. Data: 2002-12-02 23:08:40
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2r8d0rp3u.fsf@pierdol.ninka.net...
    > ja znam andrzeja osobiscie, jeszcze kiedy mieszkalam w polsce. nic z
    > tego co tutaj pisze, nie jest nieprawda.
    Interesujące.
    No a niby o czym my tu piszemy?

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 292. Data: 2002-12-02 23:08:53
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > No fajnie! Prawo masz w jednym palcu tak?

    Nie. Za to podstawy prawa znam - przydaje się w zyciu.

    P.S. wykazałeś się neizłym buractwem.

    --
    ___________ (R)

  • 293. Data: 2002-12-02 23:10:00
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat większośc przyjetych, to osoby świeżo po studiach. I jednak coś
    > potrafiących. ALe jeżeli ktoś myśli, że dobre oceny na egzaminach cos
    > daja poza może stypendium, to sie myla.

    Czyli przyjmujesz ludzi bez doswiadczenia? Widocznie taki jest charakter
    pracy w twojej firmie.

    Wyobraz sobie jednak, ze na swiecie sa inne zawody, wiesz? Nooo, naprawde.
    I takie wlasnie inne zawody charakteryzuja sie tym, ze musisz byc DOBRY,
    musisz byc fachowcem, musisz sie na tym znac! I basta. Bo spryt, chec do pracy,
    "obrotnosc" i zuchwalosc przydaje sie tam w 10%.
    Ja pracuje w takim zawodzie (na szczescie jeszcze) i wiem, jak ciezko uzyskac
    ludziom po studiach prace. Bo ciezko nabrac im doswiadczenia. Bo nie sa w stanie
    go uzyskac, bo nie ma wolnych miejsc pracy, bo nie ma pracy. Kolko sie zamyka.

    W moim zawodzie dobrym staje sie gosc, ktory przepracowal rzetelnie 10lat na
    stanowisku. Jesli twierdzi, ze duzo potrafi, mimo, ze tyle nie przepracowal, to
    znaczy, ze pieprzy glupoty. Noooo, bywa tak na rozmowach kwalifikacyjnych,
    bywa...

    Ale skad ty to mozesz wiedziec.

    GreG

  • 294. Data: 2002-12-02 23:10:53
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Elektromagnetycznej. A jeżeli Ci chodzi o funkcje jakie spełnia, to
    > zabezpiecza przed przepływem zbyt dużego prądu oraz w wypadku
    > wystapienia róznicy sumy prądów na przewodach fazowych i powrotnym (N).
    Tak, mogę potwierdzić.

    > Na przykład w starych, dwuprzewodowych, a obecnie, AFAIR to i w
    > trójprzewodowych. MUsiałbym do norm zajrzeć.
    No fakt jesteś elektrykiem to Ci przyznać musze.

  • 295. Data: 2002-12-02 23:11:06
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > masz rację, trzeba byłoby zasiąść z tym gosciem gdzieś w 4 oczy i zobaczyć
    > czy też taki pewny siebie ????

    > może assessment centre ? tu bys pokazał swoją klasę !!!!!

    A co chcesz oceniać?

    > wyniki będą dostępne na forum co ty na to ?
    > zgodzisz się Panie Płaszczyca ????
    Czemu nie? Pod warunkiem, że wystapisz tutaj bez parawanu anonimowości,
    panie Trzęsidupa.

    --
    ___________ (R)

  • 296. Data: 2002-12-02 23:11:27
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > nie jesteś wstanie mnie zgasić !!!! nie masz czym !!!

    JUż zostałes zgaszony. Słowem. To broń obca Ci.
    --
    ___________ (R)

  • 297. Data: 2002-12-02 23:13:41
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Wrangler" <a...@i...pl> writes:

    > zgodzę się i chwała Ci za to, nie wstydzisz się tego, my o ty mwiemy czym
    > siezajmowałaś i pochawalmy to ......

    > nie dowalić tylko nie trawię ludzi przemadrzalskich o których nic na grupie
    > nie wie kim są i co robią !!!

    ok.
    nie nikt.

    ja znam andrzeja osobiscie, jeszcze kiedy mieszkalam w polsce. nic z
    tego co tutaj pisze, nie jest nieprawda.

    > też mogę napisać, że mam firmę 50 osobową i powodzi mi się super w czasach
    > jak inni nie mają na chleb, ale tego nie robię
    > bo wiem że to kłamstwo i nie stawiam siebie w roli człowieka sukcesu z nikąd
    > !

    twoj problem polega jednak na tym, ze z jego postow czytasz nie to, co
    tam napisane, a to, co chcialbys przeczytac i co wydaje ci sie.

    wychodzi ci z tego jakis dziwny konglomerat, wlasnych przypuszczen,
    niedorozumien i bog wie czego tam jeszcze - i to wlasnie podwazasz.

    andrzej dosc rzeczowo odpowiada na kazdy post, nie przejawia tam
    zbednych emocji. fakt, odpowiada jak rasowy admin - jednym, dwoma
    slowami, nie wdajac sie w dlugie wyjasnienia i opowiadanie historii
    jego zycia. nie zalezy mu na tym, zeby ciebie czy innych na sile
    przekonac do swojej osoby czy sie uwiarogydonic.

    gdyby ktos z obrzucajacych go blotem umial chociaz zadac wlasciwe
    pytania - dopowiedzialby na nie.

    ale nikt tego nie zrobil - zamiast tego - od razu oceniliscie go z
    gory i obrzucili blotkiem.
    moze i sie myli - ale nikt z nim nie podjal dyskusji. DYSKUSJI a nie
    niewybrednych personalnych atakow.

    jak to swiadczy o was?

    > po częsci ma ale tylko po części, niech ma taka odwagę napisać coś o sobie a
    > nie zdawkowo łkać że mu sie dobrze powodzi i z pracy dwóch prawych rąk ma
    > coś czego inni praworęczni nie mają !!!

    alez on nie ma zadnego obowiazku pisac tutaj lzawych zyciorysow, ani
    prezentowac swoich cv czy czegos takiego.
    to jest grupa dskusyjna, a nie grupa policyjna.

    jak na kazdej grupie dskusyjnej, zwykle zaklada sie, ze wypowiadajacy
    sie "nie jest wielbladem". bo przeciez nie ma mozliwosci sprawdzenia
    dokladnie, czy jest tak jak pisze. zreszta komu by sie chcialo.
    dyskutuje sie z pogladami, na ogol, tu nie sad ze musisz udowodnic ze
    jestes jan kowalski.

    a ze wiekszosc ludzi nie wierzy, to wiem sama po sobie. raz sie dalam
    na to zlapac i napisalam, gdzie pracuje, jaki mam zawod itd.
    i co? znalazlo sie paru niedowiarkow, ktorzy mi udowadniali, zem
    wielblad.

    po co wiec?

    a z nastawieniem tak negatywnym jak masz ty i inni wobec andrzeja to
    cokolwiek by on nie napisal bedzie obrocone przeciwko niemu.
    nie ma znaczenia, co napisze.
    wszystko bedzie na zle.

    > a czy nasz rząd ma pomysł jak kraj dzwignąć z doła, nie nikt nie ma pomysłu
    > w tym zasranym kraju gdzie rządzący wykopali doły dla mas a pracodawcy
    > wbijają gwóźdź do trumny pracownikom !!!

    no i znowu.
    zmieniasz temat i z calej sily starasz sie uniknac napisania jak to
    zrobic, zeby w TAKIEJ sytuacji jaka jest - jednak prace znalezc.

    zrozum ze wreszcie - od powtarzania w kolko ze rzad tamto czy owamto
    TY PRACY NIE ZNAJDZIESZ.

    rozumiesz?
    co to tutaj ma do rzeczy???

    ja pisze o tym, ze ludzie bezrobotni w wiekszosci nie wiedza jak
    szukac pracy, nie wiedza jak pisac poprawne cv, nie wiedza co
    chcieliby robic etc - a ty mi tutaj ze RZAD.

    jedno ci moge na 100% powiedziec - argumentowanie, ze RZAD cos tam, w
    znalezieniu pracy ci nie pomoze.

    mozesz wiec narzekac dalej, jesli taka twoja wola i lubisz - ale
    przestan sie wreszcie ludzic, ze to cos ci pomoze.

    co wiecej: pracodawcy takich narzekajacych nie lubia. mam nadzieje, ze
    nie musze ci tlumaczyc, dlaczego.

    [...]

    > Nie porównuj kategoriami amerykańskimi tego co tu mamy, my jesteśmy w latach
    > 20stych tego co było w Ameryce zeszłego stulecia , gdzie korupcja,
    > bezrobocie i bieda sięgała tak wysoko jak u nas teraz !!!!!

    nie porownuje kategoriami amerykanskimi.
    nawet na ta grupe pisze ludzie, ktorzy dostali prace bez znajomosci;
    na ta grupe pisza tez ludzie, ktorzy prace maja i sa z niej zadowoleni
    - w POLSCE.

    niestety ich glosy sa przez ciebie ignorowane.
    bo nie pasuja do obrazka.

    [...]

    > nie przywołuj ludzi z państowych posad, ja pracowałem u kilku prywatnych i
    > nie mam żadnych postaw roszczeniowych jedynie chciałem uczciwie pracować co

    twoje slowa powyzej,o tym ze rzad nie ma zadnego pomyslu, kiedy ja
    akurat pytalam sie co konkretnie ty lub inni OSOBISCIE robicie w
    kierunku polepszenia sobie SWOJEGO bytu, sa niestety objawem wlasnie
    postawy roszczeniowej.
    bo skupiasz sie instynktownie w takiej dyskusji na cyznnikach
    zewnetrznych, a ani razu jakos mysli twoje nie zeszly na wymiar "a co
    ja.."

    > nie było mi z tymi ludźmi dane ! Bo jeśli ktoś chce kosztem pracownika życ w

    co to znaczy "nie bylo dane"?

    > luksusie gdzie powienien zaliczać sie conajwyzej do klasy średniej, nie
    > wypłaca mu pensji, nie płaci składek Zus, zatrudnia na 2 miesiące i
    > nstępnego wpuszcza to nie dziw sie że tylu tu ludzi sfrustrowanych !

    jesli pracodawca nie wyplaca ci pensji na czas, to zgodnie z prawem
    idziesz do sadu pracy.
    poszedles?

    jesli nie placi skladek zus, choc powinien - to samo.
    poszedles?

    > Maszp ojęcie jeszcze jak ludzie za komuny pracowali, mieli postawę
    > rozszczeniową, rynek sie zmienił diametralnie, pracownik na głowie staje aby
    > pracę złapać i ja utrzymać a ty tu takierzeczy wypisujesz stamtej epoki !!!

    bo niestety bardzo wielu ludzi co to "na glowie staje aby prace
    zlapac" traci przy tym zdolnosci trzezwego myslenia.

    i to, na czym im najbardziej zalezy to w gruncie rzeczy bezpieczenstwo
    socjalne - zeby byc zatrudnionym na etat, zeby miec tyle-i-tyle
    urlopu, zeby miec to czy tamto.

    a co to jest, jak nie postawa roszczeniowa?

    > dla wielu tak pogłebia depresję, ale jest ta grupa lekiem na całe zło dla
    > wielu ludzi tu piszących, dlaczego chcesz im to odbierać, co maja pisać że
    > jest cudownie, marzą o założeniu własnej firmy ale wciąż tkwią w beznadzieji
    > ???

    powtarzam po raz juz nie wiem ktory: planowanie wlasnej przyszlosci i
    robienie czegos ze soba nie wymaga ani nie zaklada KLAMSTW i
    powtarzania, ze jest cudownie.

    wrecz przeciwnie. jak chcesz byc konstruktywny to zaczynasz od
    trzezwej oceny sytuacji.
    duze bezrobocie? zle na rynku? cv leca do kosza bez czytania? to co
    moge zrobic, zeby sobie z tym PORADZIC? jutro, pojutrze, a nie czekac
    na rzad moze za 20 lat cos zmieni?

    zrozum wreszcie, ze lekiem na depresje NIE JEST utwierdzanie sie w
    tejze depresji i szukanie sobie potwierdzen, wymowek i
    usprawiedliwien.
    nie wierzysz mi, zapytaj sie psychologa czy psychoterapeuty.

    pierwszy krok w polepszeniu swojej sytuacji i leczeniu depresji
    reaktywnej to zdanie sobie sprawe z tego, ze jest sie chorym. potem
    niestety pacjent sam musi podjac wysilek i CHCIEC sie zaczac
    leczyc. droga zas nie wiedzie przez powtarzanie w kolko ze mi zle, ze
    wszystko do dupy, ze nic nie wyjdzie.

    jesli sadzisz, iz w ten sposob komus pomozesz, to sie mylisz.

    i tak, widze roznice miedzy jednorazowym wylaniem swoich zalow a
    pracowitym ich przezywaniem i rozwodzeniem sie nad nimi kazdego dnia.

    to jest ogromna roznica.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 298. Data: 2002-12-02 23:13:47
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Tak, tak. Najwazniejsze to pokazac jaki jestes ęteligętny. A to, ze jesli
    Nie, nie pokazuje Twoich cech.

    > dziewczyna tak naprawde nie zrobi gosciowi wstepnie lachy, to moze spadac
    > na drzewo, cie juz absolutnie nie interesuje.

    Jeżeli dziewczyna mysli, że to jest zaproszneie do zrobienia lkachy, to
    nie nadaje się na asystentke. Na to stanowisko wymagana jest
    inteligencja.

    > Rozwijajac dialog:
    > D:'a co, ma Pan w rozporku sprzęt biurowy?'
    > B:'Tak, czerwony olowek. Naostrz mi go raz dwa."

    No to może Ty byś tak powiedział. A potem byś wiał przed mnożem lub
    ostrzałką.

    P.S. MAsz naprawde rozmiaru ołówka? Wspułczuję...

    --
    ___________ (R)

  • 299. Data: 2002-12-02 23:14:46
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > haha a po co ci moje nazwisko Panie Buzdyganie !!!! ?????

    Po nic. Poza tym Arnodlem nie jestem, co możesz psrawdzić naocznie. Zaś
    chowanie się za parawanem aninimowości to cecha trzęsidupkowych
    krzykaczy.

    --

  • 300. Data: 2002-12-02 23:15:29
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:
    > Mi tez. To zastanawiajace, bo jakosc i sposob
    > argumentacji bardzo podobne.

    Wyrazy współczucia z powodu bardzo upośledzonego postrzegania.

    --