PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: Odp: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-01 20:41:06
    Temat: Re: Odp: odmowa pracy
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf; <o...@6...233.223.195-ip-bimap.salsa.pl> :

    > W imie zasad !!!! ;)
    >
    > Pomijajac sprawe ubezpieczenia zdrowotego, to jesli wiekszosc bezrobotnych
    > odpusci sobie rejestracje, to bedziemi w statystykach krajem mlekiem i
    > miodem plynacym i z przyczyn "znaczacego postepu" beda swobodie podnosic
    > zusy, srusy i podatki - no bo skoro bezroboxcie zmalalo.....

    Nie będziemy - wczoraj dziennikarze TV "odkryli" to, co pisałem rok temu
    na innej grupie [wtedy w kontekście minimalnego wynagrodzenia] - jakieś
    30% najemców lokali jest zadłużona i takiej skali zadłużenia nie da
    się zlikwidować eksmisjami. Jak nie jedno, to drugie wyjdzie - przykryć
    się nie da.

    Flyer