PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-02 00:00:00
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: Pajączek <c...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Kira* w te oto słowa się odzywa:
    > Re to: Tomasz Brzeziński [Tue, 1 Feb 2005 20:00:45 +0100]:

    [ciach]
    > Wybacz, Twoja logika jest dla mnie kompletnie dziwaczna...
    >

    > Kira

    Nie tylko dla ciebie...
    Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale w całej dyskusji chodzi o to, że
    absolwentka nie chce iść na staż, za który będzie brać 504 brutto
    stypendium stażowego, i które to stypendium płacone jest i tak z
    państwowej kasy, a sigurd nazywa to nieróbstwem i wyciąganiem pieniędzy
    z państwowej kasy na składki zdrowotne? To jak nie pójdzie na ten staż,
    to zachowa się bardziej patriotycznie, bo mniej pieniędzy "wyciągnie" z
    kasy.

    I weźmy taki przykład (z życia): absolwent po informatyce otrzymuje
    propozycję stażu w PKSie. Na rozmowie z panią słyszy pytanie: "ale z
    komputerów to pan "tete"?" I co panie sigurd-poszedłyś na taki staż? Czy
    wolałbyś poszukać czegoś na własną rękę?
    --
    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.