PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-02 10:13:12
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    janek.kot; <ctp51h$ib3$1@inews.gazeta.pl> :

    > dla jednych praca w hiper.. jest szczytem marzeń ale dla mgr inż. na pewno
    > nie. Mam wrażenie, że preferujesz pogląd żeby łapać cokolwiek co się
    > nawinie - tylko z takiej pracy nie da się samodzielnie utrzymać (całe życie
    > na garnuszku rodziców).

    Mnie rozśmieszyłeś. Tak - specjalnie odrzucam ciekawe oferty żeby móc
    aplikowac do hipermarketu - i robię tak od 2 lat. ;)

    > kumple którzy ledwo zdali maturę i nie poszli na studia, zarabiają o niebo
    > więcej niż ja, nawet ci pracujący przy taśmie w fabryce.

    iiii? Nie przeczytałeś o prawie podaży i popytu? I lepiej nie będzie,
    chyba że powstanie więcej stanowisk dla osób z wyższym, ale raczej nie
    "w górę", ale "w dół" - czyli tak jak czytałem w jednym z ogłoszeń -
    recepcjonistka z wykszatłceniem wyższym. Jak ktoś zauważył na grupie - w
    Japonii przy taśmach pracują osoby z wyższym wykształceniem, choć może
    to błąd zrozumienia, bo mam wrażenie, że high school to nasze liceum
    zawodowe. ;)

    > jestem realistą - na znalezienie pracy potrzeba ok. 2 miesięcy i nie
    > spędzonych tylko na wysylaniu e-maili.

    A skąd wiesz, że "nie tylko" - to wysyłaj 4 miesiące i będzie "tylko" -
    to tylko rachunek prawdopodobieństwa, bo e-mail jest już normą, a nie
    jakimś kombinowanym sposobem. Nie wiem, czy wysyłałeś e-maile, skoro
    twierdzisz o "nie tylko", ale jeżeli wysyłałeś i nie dostawałes
    odpowiedzi, to tylko dlatego, że na jedną ofertę spływa od
    kilkudziesięciu do kilkuset odpowiedzi ludzi PODOBNYCH do Ciebie - i nie
    zmienisz tego negowaniem przysyłania ofert via e-mail.

    Flyer