PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia › Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
  • Data: 2008-04-09 18:24:24
    Temat: Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    >Ale w umowie jest tylko nazwa stanowiska i działu, w jakim pracownik
    >jest zatrudniony. Czas pracy jest również. Skoro do umowy nie
    >załączono zakresu obowiązków, to w jaki sposób ktokolwiek może ocenić,
    >jakie zajęcie należy do obowiązków pracownika, a jakie nie?

    jeśli do umowy o pracę nie ma dołączonego zakresu obowiązków to tylko twoją
    dobrą wolą jest wykonywanie w niej czegokolwiek, czyli tak naprawdę nic w
    pracy nie jesteś zobowiązany wykonywać, a swoją drogą ciekawy jestem na
    jakiej podstawie w tej sytuacji wykonano ci badania lekarskie? bo skoro nie
    wiadomo jaką pracę pracownik będzie wykonywał?

    radził bym tą sytuację zgłosić do inspektora pracy!!!!

    a co do tego porozumienia o szkoleniu to została w tej sprawie podpisana
    jakaś umowa? (godziny pracy, wynagrodzenie itd), bo jak nie, to szkolenie
    pracowników zostaw szefowi firmy a ty po prostu przepracuj okres
    wypowiedzenia i z głowy:O)