PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia › Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
  • Data: 2008-04-10 20:49:08
    Temat: Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ftlsnf$e3v$2@news.wp.pl gargamel <s...@d...na>
    pisze:

    > wedłu ciebie nazwa stanowiska jest określeniem rodzaju pracy? bardzo
    > dziwne, to co powiesz na pracownika ochrony, który zajmuje się ochroną,
    > sprzątaniem i kontrolą?
    Że jest pracownikiem ochrony, przecież sam napisałeś.

    > trzeba z nim według ciebie podpisać trzy umowy jako ochroniaż,
    Jako KTO???

    > sprzątacz i kontroler?
    Można to różnie rozwiązać.

    > bo moim zdaniem rodzaj pracy (po polsku) oznacza to jaki rodzaj pracy
    > będzuie pracownik wykonywał (czy będzie pisał na maszynie, czy jeszcze
    > sprzątał), a zakres pracy jest szczegołowym wyznaczeniem rodzaju pracy
    > (czyli pisze 100stron dziennie, sprząta 2 pomieszczenia)
    No ale to twoim zdaniem, jak słusznie zauważyłeś.

    > czytać umiem jak każdy pracownik, a czy język prawniczy to nie polski?
    Czytać a rozumieć i poprawnie interpretować to dwie różne sprawy.

    > czy może jakaś mieszanka łaciny i hebrajskiego, jeśli tak to nie
    > wiedziałem:O(
    Nie tego jednego nie wiesz, nic nadzwyczajnego.

    > może według ciebie żeby pracować trzeba skończyć prawo
    > zeby kodeks pracy zrozumieć?
    Jak kto chce. A pracuj sobie i bez znajomości czy zrozumienia jakiegokolwiek
    zapisu prawa pracy. Komu tym źle zrobisz poza sobą?
    Nieznajomość prawa szkodzi i nie jest wytłumaczeniem.
    Tylko, że ty się za doradzanie bierzesz, a to juz szkodzić może innym...

    > ok, tu sie przejęzyczyłem, chodziło mi o rodzaj pracy (nie pamiętałem
    > jak to jest sformułowane w kodeksie)

    Przejęzyczyłeś? Powiedzmy.
    Ale czemu przed pisaniem nie sprawdziłeś po prostu?

    > wybacz, ale czytam i czytam ten artykuł i nic o tym co napisałeś nie
    > widzę, tylko coś o mobingu i takie tam,
    > bądz łaskaw zacytować artykuł i mi go wytłumaczyć
    Czytasz niewłaściwy artykuł, o mobbingu to nie jest art. 94 albo masz
    popsuty KP.

    > ok, tu znowu się przejęzyczyłem, tak, umowa jest ważna, a pracodawca
    > naruszył prawo o czym należy powiadomoc inspektora pracy (zamiast
    > bezsensownie użerać sie z pracodawcą),
    > a skoro naruszył prawawo, pracownik ma prawo wypowiedzieć umowę (tu mogę
    > nie mieć racji, ale bym sie zdziwił gdyby tak było)
    Pewnie, że się mylisz. Pracownik ma prawo prawie zawsze wypowiedzieć umowę
    (są nieliczne wyjątki).

    --
    Jotte