PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia › Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
  • Data: 2008-04-10 23:00:24
    Temat: Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ftm59c$igd$1@news.wp.pl gargamel <s...@d...na>
    pisze:

    > a niby co, google mają jakiś inny kodeks?
    Najszybciej masz najnowszą wersję aktu prawnego.
    Proces wydawniczy w postaci papierowej jednak trwa.

    > ok, dzięki, tylko nadal nie widzię tu tego ustnego podania zakresu
    > oboiązków,
    A widzisz obowiązek pisemnego?
    Zaczynasz być męczący w swym lenistwie ale jeszcze wytrzymam chwilę, masz:
    http://www.bhp.org.pl/modules.php?name=News&file=art
    icle&sid=789

    > ale nieważne, bo w umowie nadal nie ma podajego rodzaju pracy, czyli
    > ciężkie naruszenie obowiazków pracodawcy, i nadal nie wiem na jaki
    > rodzaj pracy zostały wykonane badania okresowe
    No dobra, cierpliwość mi się skończyła.
    Podstawę prawną tych twierdzeń proszę.
    Z orzecznictwem, jeśli łaska.

    > widzisz, bo ja większą uwagę przykładam do treści a ty do formy
    Nie ma zakazu przykładania uwagi nawet do tego, czego się nie jest zdolnym
    pojąć.
    Tylko nie próbuj doradzać, bo szkodzisz.

    --
    Jotte