PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia › Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
  • Data: 2008-04-10 20:17:45
    Temat: Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest właśnie określenie rodzaju wykonywanej pracy, określenie przez
    > stanowisko.

    wedłu ciebie nazwa stanowiska jest określeniem rodzaju pracy? bardzo dziwne,
    to co powiesz na pracownika ochrony, który zajmuje się ochroną, sprzątaniem
    i kontrolą?
    trzeba z nim według ciebie podpisać trzy umowy jako ochroniaż, sprzątacz i
    kontroler?

    bo moim zdaniem rodzaj pracy (po polsku) oznacza to jaki rodzaj pracy
    będzuie pracownik wykonywał (czy będzie pisał na maszynie, czy jeszcze
    sprzątał), a zakres pracy jest szczegołowym wyznaczeniem rodzaju pracy
    (czyli pisze 100stron dziennie, sprząta 2 pomieszczenia)

    > Stosowanie języka potocznego do interpretowania tekstów pisanych językiem
    > prawnym prowadzi na manowce. A jak do tego dochodzi jeszcze ogólny brak
    > umiejętności czytania ze zrozumieniem, to...

    czytać umiem jak każdy pracownik, a czy język prawniczy to nie polski? czy
    może jakaś mieszanka łaciny i hebrajskiego, jeśli tak to nie wiedziałem:O(
    może według ciebie żeby pracować trzeba skończyć prawo zeby kodeks pracy
    zrozumieć?

    > <cit>
    > jeśli do umowy o pracę nie ma dołączonego zakresu obowiązków to tylko
    > twoją
    > dobrą wolą jest wykonywanie w niej czegokolwiek
    > </cit>

    ok, tu sie przejęzyczyłem, chodziło mi o rodzaj pracy (nie pamiętałem jak to
    jest sformułowane w kodeksie)

    > art. 94.

    wybacz, ale czytam i czytam ten artykuł i nic o tym co napisałeś nie widzę,
    tylko coś o mobingu i takie tam,
    bądz łaskaw zacytować artykuł i mi go wytłumaczyć

    > Brak poinformowania pracownika o zakresie obowiązków jest naruszeniem
    > prawa pracy, ale nie stanowi o nieważności umowy o pracę.

    ok, tu znowu się przejęzyczyłem, tak, umowa jest ważna, a pracodawca
    naruszył prawo o czym należy powiadomoc inspektora pracy (zamiast
    bezsensownie użerać sie z pracodawcą),
    a skoro naruszył prawawo, pracownik ma prawo wypowiedzieć umowę (tu mogę nie
    mieć racji, ale bym sie zdziwił gdyby tak było)