eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia › Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
  • Data: 2008-04-10 18:05:13
    Temat: Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:ftl3ks$pv$1@news.wp.pl gargamel <s...@d...na>
    pisze:

    > >A jakby tak do KP i aktów okolicznych przed napisaniem postu zajrzeć
    > może, co?
    > a czy taki artykuł:
    > Art.29 §1. Umowa o pracę określastrony umowy, rodzaj umowy, datę jej
    > zawarcia oraz warunki pracy i płacy, w szczególności:
    > 1)rodzaj pracy
    > 2)miejsce wykonywania pracy
    > to nie przypadkiem fragment KP dotyczący umowy o pracę?
    > wynika z niego jasno że umowa o pracę obowiązkowo powinna zawierać punkt
    > dotyczący rodzaju wykonywanej pracy, a skoro pracownik twierdzi że tego w
    > umowie nie ma, to powinien to zgłosić do inspektora pracy, gdyż
    > pracodawca nie wywiązuje się ze swoich odstawowych obowiązków!!!
    <cit>
    w umowie jest tylko nazwa stanowiska i działu, w jakim pracownik
    jest zatrudniony
    </cit>
    To jest właśnie określenie rodzaju wykonywanej pracy, określenie przez
    stanowisko.
    Na tyle na ile można założyć na podstawie informacji z tego wątku umowa w
    tej części jest OK.
    Stosowanie języka potocznego do interpretowania tekstów pisanych językiem
    prawnym prowadzi na manowce. A jak do tego dochodzi jeszcze ogólny brak
    umiejętności czytania ze zrozumieniem, to...

    > a zanim poradzisz komuś się z czymś zapoznać, najpierw sam się z tym
    > zapoznaj, bo widać że z kodeksu pracy to pewnie tylko okładkę
    > widziałeś:O)
    Jesteś niedouczony, czytasz wybiórczo i zacina się wykrzyknik (chyba nie
    tylko wykrzyknik).
    Najpierw cię zacytuję:
    <cit>
    jeśli do umowy o pracę nie ma dołączonego zakresu obowiązków to tylko twoją
    dobrą wolą jest wykonywanie w niej czegokolwiek
    </cit>
    A teraz uświadom sobie, że gadasz bzdury. Zakres obowiązków nie musi być
    dołączony do umowy o pracę. Nawet nie musi być na piśmie, wystarczy ustnie
    art. 94.
    Brak poinformowania pracownika o zakresie obowiązków jest naruszeniem prawa
    pracy, ale nie stanowi o nieważności umowy o pracę.

    Radzę poważniej i dojrzalej podchodzić do udzielania rad, bo ktoś
    niedoświadczony weźmie je za dobrą monetę i narobi sobie szkody.

    --
    Jotte

    Radzę


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1