PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia › Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
  • Data: 2008-04-10 22:07:58
    Temat: Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ftm2f4$h3i$1@news.wp.pl gargamel <s...@d...na>
    pisze:

    > mam kodeks pracy z sierpnia 2006 roku, i ma wszystkie kartki,
    A google się popsuło?

    > daltego proszę o zacytowanie art. 94 z twojego kodeksu, wyjaśni się co
    > jest nie tak
    Niech będzie.
    O mobbingu jest art. 94^3.
    To o czym gadamy to art. 94

    <cit>
    Art. 94. Pracodawca jest obowiązany w szczególności:
    1) zaznajamiać pracowników podejmujących pracę z zakresem ich obowiązków,
    sposobem wykonywania pracy na wyznaczonych stanowiskach oraz ich
    podstawowymi uprawnieniami,
    (...)
    </cit>
    Tnę resztę bo bez związku, jak chcesz to sobie doczytaj.

    > a skoropracodawca naruszył prawo, pracownik ma prawo wypowiedzieć umowę
    > w trybie natychmiastowym z winy pracodawcy (teraz się mylę?)
    Pewnie, że się mylisz. Co to jest za konstrukcja "wypowiedzenie umowy w
    trybie natychmiastowym"? Gdzieś ty coś takiego wyczytał?

    > Art.55.§1. Pracownik może rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia
    No cytowanie ci jakoś tam wychodzi, zrozumienie cytowanego tekstu już nie.
    Jak można mylić rozwiązanie za wypowiedzeniem z rozwiązaniem bez
    wypowiedzenia?

    --
    Jotte