PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 321. Data: 2005-09-17 19:45:10
    Temat: Re: Ważne....
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Nigdy nie dawałem plonków, ale dla takiej
    idiotki zrobię wyjątek. PLONK.

  • 322. Data: 2005-09-17 20:16:24
    Temat: No to w lewo, czy w prawo ?
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > ...... dla takiej idiotki zrobię wyjątek. PLONK.
    Do tąd wszyscy mi zażucali nieposzanowanie kultury polskiej,
    a tabie się nie podoba, że szanuję ją za bardzo ?
    No to w lewo, czy w prawo ?

  • 323. Data: 2005-09-17 20:25:59
    Temat: Re: No to w lewo, czy w prawo ?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:308b.00000784.432c7998@newsgate.onet.pl...
    > Do tąd wszyscy mi zażucali nieposzanowanie kultury polskiej,
    > a tabie się nie podoba, że szanuję ją za bardzo ?
    > No to w lewo, czy w prawo ?

    Jak tak dalej pójdzie, to w związku z tą powszechną dys..... pracodawcy
    przed zatrudnieniem pracownika, będą zamiast/obok testów
    psychologicznych robić dyktando. I ciekawe czy wtedy rodzice, którzy
    załatwili /nie piszę tu o tych, którzy naprawdę mają problemy/
    zaświadczenie - bo w szkole jest z tym łatwiej - będą chodzili do
    rekrutującego z zaświadczeniem, że córunia/syncio ma taką chorobę i tu
    jest zaświadczenie....

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 324. Data: 2005-09-17 20:33:22
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Jak tak dalej pójdzie, to w związku z tą powszechną dys..... pracodawcy
    > przed zatrudnieniem pracownika, będą zamiast/obok testów
    > psychologicznych robić dyktando.
    A ty zrobił byś tak ?

    > #  Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy #
    To mi się podoba.

  • 325. Data: 2005-09-17 20:44:39
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:308b.0000078e.432c7d91@newsgate.onet.pl...
    pracodawcy
    > A ty zrobił byś tak ?

    Jakby tego stanowisko wymagało to bym tak zrobiła.
    Wyobrażasz sobie sekretarkę, która robi błędy gorsze niż
    trzecioklasista?
    Ciekawe co na to kontrahenci by powiedzieli...

    Pozdrawiam
    {rpatsjzulgpmvubfguczwqhabkmihfcfcb}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 326. Data: 2005-09-18 07:44:30
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > przed zatrudnieniem pracownika, będą zamiast/obok testów
    > psychologicznych robić dyktando.
    > Jakby tego stanowisko wymagało to bym tak zrobiła.
    A na stanowisku: inżyniera, nauczyciela wuefu, dyrektora, prezydenta :),
    ministra, psyhologa, lekaża, listonosza, kierowcy, spszedawcy, spszątaczki,
    kasjerki,.......

  • 327. Data: 2005-09-18 08:57:31
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:308b.000007da.432d1ade@newsgate.onet.pl...
    > A na stanowisku: inżyniera, nauczyciela wuefu, dyrektora, prezydenta
    :),
    > ministra, psyhologa, lekaża, listonosza, kierowcy, spszedawcy,
    > spszątaczki, kasjerki,.......

    Widząc jak piszesz dochodzę do wniosku, że na tych wszystkich
    stanowiskach...
    Chyba, że szukałabym specjalisty w swojej dziedzinie to mogłabym
    przymknąć na to oko...

  • 328. Data: 2005-09-18 10:59:55
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Nikiel ;-\) [Sat, 17 Sep 2005 22:25:59 +0200]:

    > Jak tak dalej pójdzie, to w związku z tą powszechną dys.....
    > pracodawcy przed zatrudnieniem pracownika, będą zamiast/obok
    > testów psychologicznych robić dyktando.

    A nieglupie, nieglupie... Moze nie dyktando, ale dac kartke,
    dlugopis i kazac notowac costam -- przy rekrutacji na wszelkie
    stanowiska, na ktorych moze sie zdarzyc ze trzeba bedzie jakas
    notatke zrobic i zostawic...

    Kira

  • 329. Data: 2005-09-18 12:49:45
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    (w nowej ogulnopolskiej ortografii)
    > Chyba, że szukałabym specjalisty w swojej dziedzinie to mogłabym
    > przymknąć na to oko... (....na błędy ortograficzne)
    A jaka to dziedzina ?

  • 330. Data: 2005-09-18 18:43:50
    Od: UE feat. Polska & GW \(+Białoruś\) <N...@g...pl>

    pomysł dobry, ja bym jeszcze utworzył ortografię dla
    normalnych, a tą która jest przeniósł bym w elity... to
    myślę byłoby sprawiedliwe i społecznie oczekiwane.