PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 311. Data: 2005-09-16 13:51:07
    Temat: Re: zostaje: .wav i .mp3 ? :)
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł 'Styx' Chuchmała [Fri, 16 Sep 2005 09:57:12 +0000 (UTC)]:

    > Hm, odkąd czytuję tę grupę, to nie widziałem takiego trolla,
    > co by na tyle kaefów się załapał. ;)

    Jak Ci brak dobrych trolli to pl.soc.religia polecam ;)
    A ostatnio tez pl.rec.zwierzaki... ;>

    Kira

  • 312. Data: 2005-09-16 14:08:31
    Temat: Chory świat, jest po etylowym, ja jestem trzeźwa.
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    (w nowej ortografii)
    > ......przekonać do swoich chorych wizji świata.
    > pzdr
    > etylowy

    Hora wizja świata, to jest po etylowym,
    a ja jestem tszeźwa.

  • 313. Data: 2005-09-16 14:14:12
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgeil0$5kt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Kira napisał(a):

    > Jak Ci brak dobrych trolli to pl.soc.religia polecam ;)
    > A ostatnio tez pl.rec.zwierzaki... ;>

    E tam, niekt nie pobije experta. Juz dawno nie pisze na newsy. Ale można
    sobie pooglądać dyskusje Wojtka Orlińskiego na sf-f, albo (nie wiem jak
    terz, ale kiedyś tam bywał) pl.comp.os.advocacy.

    Ja niestety nie mam siły na dłuższą metę czytać trollowania. Szybko
    przestaje mnie bawić.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 314. Data: 2005-09-16 19:43:21
    Temat: Re: Wiek nie ma znaczenia
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" napisał w wiadomości

    > Taaa...
    > Nakaż wszystkim, żeby pisali tak jak tu:
    > http://www.lady-jewel.mylog.pl/
    > Super będzie, nie ma co...

    Takich perełek, zwłaszcza blogów jest sporo.
    Zatrważające, że to taka moda jest, a ludzie, którzy
    tak piszą mają jakieś 15-19 lat!

    Inny przykładzik, choć nie tak szokujący :)) :
    http://blog.tenbit.pl/lody-bambino/23

    Tiaaa. Interpunkcja też odchodzi do lamusa...

    A tak w ogóle, to tak się teraz gada na gg?
    To ja chyba z samymi 'ramolami', nie-'coolowymi' ;))
    gadam...

    --
    Koziorozec

  • 315. Data: 2005-09-16 19:50:30
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    > Ostatnio coś słyszałam na TVN24, że wrecz przerażajaco rośnie liczba
    dyslektyków wśród młodzieży w wieku szkolnym. Ja osobiście jestem zdania,że
    wynika to z tego, że młodzież nie ma ochoty uczyć się, sama kiedys miałam
    problemy tego typu, ale moi rodzice zrobili wszystko, żeby mi pomóc tak jak
    mojemu bratu i piszemy zgodnie z zasadami pisowni polskiej

  • 316. Data: 2005-09-16 23:01:20
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <3...@n...onet.pl>
    ewela napisał(a):

    > dyslektyków wśród młodzieży w wieku szkolnym. Ja osobiście jestem zdania,że
    > wynika to z tego, że młodzież nie ma ochoty uczyć się

    A według mnie polacy za mało czytają. Jak się dużo czyta to problem z
    ortografią sam znika. Jest jeszcze kilka innych plusów. No albo minusów,
    zależy co się czyta. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 317. Data: 2005-09-17 07:16:14
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    (w nowej ortografii)
    > ....młodzież nie ma ochoty uczyć się, ......
    Oh ta dzisiejsza młodzież.
    Poza tym bez komentaża.

  • 318. Data: 2005-09-17 07:21:20
    Temat: Jak coś komuś radzisz to zacznij od sprawdzenia na sobie....
    Od: "stkrotka" <p...@o...pl>

    > A według mnie polacy za mało czytają.
    > Jak się dużo czyta to problem z ortografią sam znika.

    No właśnie i Polacy pisze się tak jak ty z małej.
    Ja mało czytam i piszę z dużej, co dowodzi,
    że czytanie nie większego związku z ortografią.

    Jak coś komuś radzisz to zacznij od sprawdzenia na sobie,
    i nie wpuszczaj ludzi w maliny.

  • 319. Data: 2005-09-17 18:40:12
    Temat: Ważne....
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    (w nowej ortografii - ogulnopolskiej)
    Na innej grupie duskusyjne pojawił sie wątek nawołujący do utwożenia odrębnej
    śląskiej ortografii.

    Do holery: zrubmy tę reformę ortografii,
    JEDNĄ, OGULNOPOLSKĄ
    by NIKT, pod pozorem ortografii regionalnyh
    nie mugł zagroźić polskości .

    Odnośnik do wątku nawołujący do utwożenia odrębnej śląskiej ortografii:
    949

    Odnośnik do wątku o reformie - uproszczeniu ortografii polskiej:
    837

  • 320. Data: 2005-09-17 19:18:34
    Temat: Re: Ważne....
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:308b.00000757.432c630b@newsgate.onet.pl...
> [...]
    >
    > Do holery: zrubmy tę reformę ortografii,
    > JEDNĄ, OGULNOPOLSKĄ
    > by NIKT, pod pozorem ortografii regionalnyh

    Lecz się!!! Serio, dobrze Ci radzę... może jeszcze jest czas :>

    Ania & PLONK (mam juz dość )
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*