PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nina

  • 1. Data: 2003-07-22 10:06:54
    Temat: Nina
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    Nino, mam kilka pytań ..

    czy to Twoja podobizna na zdjęciu Twojej strony o dziwnej nazwie
    pierdol.nina.net ?

    czy fajnie sie komentuje polskie problemy z dystansu tj. USA

    czy ktoś w Twojej rodzinie ma na imie Leszek ??

    pozdrawiam :)
    steer

  • 2. Data: 2003-07-22 10:10:25
    Temat: Re: Nina
    Od: "kgr" <a...@...sigu.pl>

    " steer"

    > czy to Twoja podobizna na zdjęciu Twojej strony o dziwnej nazwie
    > pierdol.nina.net ?

    tak

    > czy fajnie sie komentuje polskie problemy z dystansu tj. USA

    pewnie tak, skoro to robi, ale co w tym zlego?

    > czy ktos w Twojej rodzinie ma na imie Leszek ??

    byc moze, ale na pewno nie jest premierem, bo to nazwisko po jej
    amerykanskim mezu.

    pzdr :)

  • 3. Data: 2003-07-22 10:18:19
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    > czy ktoś w Twojej rodzinie ma na imie Leszek ??
    >
    > pozdrawiam :)
    > steer
    ROTFL :))

    PawełW.

  • 4. Data: 2003-07-22 10:39:20
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    steer wrote:

    > czy fajnie sie komentuje polskie problemy z dystansu tj. USA

    uwazam ze tak ;)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski

  • 5. Data: 2003-07-22 10:56:03
    Od: "LoN" <r...@o...pl>

    Nina czekamy na odpowiedź :P

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2003-07-22 11:19:08
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> wrote:
    > uwazam ze tak ;)

    No to co tu jeszcze robisz? Bierz przykład z Twojej krajanki i spadaj
    do Krzemowej Doliny ;)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10368 dzień życia, sprawność

  • 7. Data: 2003-07-22 11:35:05
    Od: w <n...@d...sie>

    > czy fajnie sie komentuje polskie problemy z dystansu tj. USA

    punkt widzenia zależy od punktu siedzenia,tak jest prawda,jak tylko
    człowiek ma kasę to zmienia sie jego światopogląd

  • 8. Data: 2003-07-22 11:44:59
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    steer <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > pierdol.nina.net ?
    >
    > czy fajnie sie komentuje polskie problemy z dystansu tj. USA
    >
    > czy ktoś w Twojej rodzinie ma na imie Leszek ??

    Często nie zgadzam się z koleżanką Niną, ale uważam, że jej uwagi są
    zazwyczaj bardzo interesujące.

    Jeśli do mnie kolega pije, to nie jestem ani spokrewniony ani zaprzyjaźniony
    z panią Niną. Szczerze nad tym ubolewam, chociaż pewnie Nina nie jest tym
    zmartwiona.

  • 9. Data: 2003-07-22 11:51:36
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    w <n...@d...sie> napisał(a):

    > punkt widzenia zależy od punktu siedzenia,tak jest prawda,jak tylko
    > człowiek ma kasę to zmienia sie jego światopogląd

    eeee, akurat nie o to mi chodziło, warto tylko zauwazyc ze za casów tzw
    socrealizmu amerykanie uwazali ze jest to najwspanialsza rzecz pod słońcem
    tylko dlatego ze jej nie doświadczyli. W USA jest co najwyzej bezrobocie
    frykcyjne tak więc osoba tam mieszkająca, aczkolwiek śledząca uważnie polskie
    sprawy, nie jest w stanie doświdczyć działań naszego grabieżczego rządu na
    własnej skórze. Ale skoro juz taka osoba tam sie znalazła, nie oznacza ze
    jest głucha i ślepa i osobiście jestem bardzo ciekawy jej opinii. Tym
    niemniej sprzeciwiam sie przeprowadzania wyborów i referendów ogólnokrajowych
    poza granicami kraju w kregach tzw polonii ... Jestem polakiem więc mam
    polskie obowiązki a czy polskim obowiązkiem jest płacenie podatków na obcy
    kraj ???

  • 10. Data: 2003-07-22 12:04:00
    Od: "kgr" <a...@...sigu.pl>

    " steer"

    > czy to Twoja podobizna na zdjeciu Twojej strony o dziwnej nazwie
    > pierdol.nina.net ?

    tak