PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki programisty - Austria

  • 1. Data: 2003-07-22 09:01:13
    Temat: zarobki programisty - Austria
    Od: u...@b...pl

    Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie ile moze zarabiac programista
    (XML,XSL,JAVA) w Wiedniu lub generalnie Austria.

    Dzieki za wszelkie podpowiedzi.
    Daniel

  • 2. Data: 2003-07-22 17:24:33
    Temat: Re: zarobki programisty - Austria
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    a to juz sa programisci XML????

    b.

  • 3. Data: 2003-07-23 06:37:23
    Od: "zgred" <z...@p...onet.pl>

    Witam,
    Co do zarobków, to ja śledzę w www.jobpilot.at bazę CV,
    Na jej podstawie można poznać mniej więcej zakresy kwot.

    Ja sam jestem bardzo zainteresowany pracą w Austrii (jako developer Oracle),
    ale nie mam żadnego odzewu.
    Czy ktoś może zna jakieś austriackie strony typu forum, na których ludzie z
    zagranicy dyskutują
    o pracy w Austrii?
    Ja natkąłem się na dziurę w Internecie dot. zatrudniania tam informatyków.
    Odnoszę wrażenie że jest tam b.duża niechęć do zatrudniania obcokrajowców.
    Czy ktoś coś wie na ten temat?

    pzdr.
    zgred

  • 4. Data: 2003-07-23 07:26:19
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > Odnoszę wrażenie że jest tam b.duża niechęć do zatrudniania obcokrajowców.

    mieszkam w Austrii 20 lat i 18 lat pracuje tu jako programista, ostatnio takze
    JAVA, EJB. Niestety od 1,5 roku panuje tu wielkie bezrobocie, takze wsrod
    programistow. Mnie takze to dotyczylo a takze znajomych i to Austriakow
    pracujacych w branzy IT. Nie dziw sie wiec, ze nie chca tu programistow z
    Polski (musialbys sie liczyc z duza niechcia kolegow).