PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nina

  • 11. Data: 2003-07-22 12:04:48
    Temat: Re: Nina
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Często nie zgadzam się z koleżanką Niną, ale uważam, że jej uwagi są
    > zazwyczaj bardzo interesujące.
    >
    > Jeśli do mnie kolega pije, to nie jestem ani spokrewniony ani
    zaprzyjaźniony
    > z panią Niną. Szczerze nad tym ubolewam, chociaż pewnie Nina nie jest tym
    > zmartwiona.

    uderz w stół .....

    szczerze mówiąc chodziło mi o innego Leszka :)))

  • 12. Data: 2003-07-22 12:08:02
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik " steer" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pierdol.nina.net ?
    >
    > czy fajnie sie komentuje polskie problemy z dystansu tj. USA
    >
    > czy ktoś w Twojej rodzinie ma na imie Leszek ??

    A tak nawiasem to czemu odbierasz jej prawo głosu?
    Myślę iż czasem z dystansu widać lepiej i do tego ma się pewne porównanie.
    Pozdrawiam
    PawełW.

  • 13. Data: 2003-07-22 12:19:14
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "PawełW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > A tak nawiasem to czemu odbierasz jej prawo głosu?
    > Myślę iż czasem z dystansu widać lepiej i do tego ma się pewne

    Ejże! Nie rozmawiajcie o nieobecnych...Trzeba przyznać ,że Nina ma często
    dość szorstkie wypowiedzi, ale jak mało kto gada do rzeczy i konkretnie. Mi
    się to podoba....Poczekajcie aż wróci, zrobi z wami porządek..hehe

  • 14. Data: 2003-07-22 14:31:02
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    steer <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Nino, mam kilka pytań ..
    >
    > czy to Twoja podobizna na zdjęciu Twojej strony o dziwnej nazwie
    > pierdol.nina.net ?

    Lepiej zobacz jej meza
    http://pierdol.ninka.net/~ninka/stare/ocean4.jpg
    wredna suka, w dodatku brzydka i wogole fuj, zaden jej w Polsce nie chcial
    to wyszla za Zyda z USA, a teraz pisze na ta grupe i truje dupe obrazajac
    nas bezrobotnych, rady ninki typu wez sie w garsc, zmien branze, zaloz
    firme... brak slow, Ninka zrob to co jest w adresie twojej strony czyli sie
    pierdol!!

    > czy fajnie sie komentuje polskie problemy z dystansu tj. USA

    Majac za meza Zydka z bogatej rodziny

    bezrobotny po studiach

  • 15. Data: 2003-07-22 14:45:31
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    e...@N...gazeta.pl wrote:

    > Lepiej zobacz jej meza
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/stare/ocean4.jpg
    > wredna suka, w dodatku brzydka i wogole fuj,

    troche mocno pojechales..

    zaden jej w Polsce nie chcial

    znam kogos kto chcial.

    > to wyszla za Zyda z USA,

    ktory jest b. dobrym programista i duzo dla linuxa zrobil..

    > Majac za meza Zydka z bogatej rodziny

    coz..

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski

  • 16. Data: 2003-07-22 15:13:49
    Od: "Tomek Słota" <t...@p...pl>

    Na serio jesteś takim zawistnym prymitywem, czy tylko udajesz? Chcesz poczuć
    się lepszym deprymując kogoś, komu się lepiej powodzi?
    Tylko, że w ten sposób pogrążasz jeszcze bardziej samego siebie.. jakoś nie
    daje się wyczuć, że skończyłeś studia, więc nie miej pretensji o pracę.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 17. Data: 2003-07-22 15:29:00
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    " " <e...@N...gazeta.pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > obrazajac nas bezrobotnych, rady ninki typu wez sie w garsc, zmien
    > branze, zaloz firme... brak slow, Ninka zrob to co jest w adresie

    Intrygujace naglowki... Czy piszesz te rzeczy bedac w bibliotece TK, a moze tam
    pracujesz ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 18. Data: 2003-07-22 15:40:29
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@removethis_wp.pl>

    Użytkownik <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > to wyszla za Zyda z USA, a teraz pisze na ta grupe i truje dupe obrazajac
    > nas bezrobotnych, rady ninki typu wez sie w garsc, zmien branze, zaloz

    no ale przynajmniej w blogu identyfikuje sie :)
    "Coraz mniej mi sie ta Polska podoba, coraz mniej. Patriotka co prawda nigdy
    nie bylam (i nie bede) ale sprawy w kraju przybieraja taki obrot, ze czasami
    to staje sie wrecz odrazajace. Skorumpowana do cna wladza, ukladajaca sie i
    robiaca intersy z mafia. Chorzy na umysle poslowie, jak ci z LPR, cierpiacy
    na manie przesladowcza Krzyza. Panoszace sie na codzien na ulicach
    chuliganstwo i zlodziejstwo, pobicia. Sytuacja gospodarcza coraz gorsza i
    gorsza. Do czego to doprowadzi i gdzie ten biedny kraik skonczy tym razem?
    Polacy to sie powinni cieszyc, ze jak narazie sytuacja polityczna krajow
    osciennych jest, jaka jest i ze mamy sojusz wojskowy z USA. Jedyne wiec, co
    nam grozi narazie to jeszcze wieksza bida z nedza i rozwarstwienie
    spoleczenstwa podobne, jak np. jest w Brazylii."

    JK

  • 19. Data: 2003-07-22 15:51:47
    Od: "Tomek Słota" <t...@p...pl>

    A co, ty mieszkasz w jakiejś innej Polsce ;-) ?

  • 20. Data: 2003-07-22 15:57:29
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@removethis_wp.pl>

    Użytkownik "Tomek Słota" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > A co, ty mieszkasz w jakiejś innej Polsce ;-) ?

    na nieszczescie w tej samej :)

    JK