PracaGrupypl.praca.dyskusje › pisanie powieści

  • 1. Data: 2003-07-22 06:19:30
    Temat: pisanie powieści
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Mam takie małe pytanko.
    Chciałbym się dowiedzieć, co grupowicze sądzą o ogłoszeniach typu:
    Zlecimy napisanie powieści w odcinkach (podejrzewam,że do jakiegoś sitcomu
    brakuje już pomysłów).

    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-07-22 07:37:43
    Temat: Re: pisanie powieści
    Od: p...@p...fm

    A co złego widzisz w zleceniach napisania powieści?
    Sama chcę napisać, lecz o sobie jest trudno.
    I właśnie chętnie poleciłabym komuś do napisania.........moje przeżycia!

    Pozdrowienia Pola

  • 3. Data: 2003-07-22 14:00:59
    Od: "aNNI" <@POCZTA.ONET.PL>

    Witam,

    Widzialam to ogloszenie. Ukazalo sie dosc niedawno i od razu pomyslalam
    sobie, ze musi byc ciekawe. Ale w trakcie czytania nabralam przekonania ze
    jednak nie jest to TO, czym osoby poszukujace pracy powinny sie
    zainteresowac.
    Zreszta popartrz:

    Myslalam ze pekne ze "smiehu" :)
    Juz widzisz, dlaczego mam takie zdanie?

    Pozdrawiam,
    aNNI

  • 4. Data: 2003-07-22 18:09:47
    Temat: Re: pisanie powieści-2
    Od: p...@p...fm

    Bo widzisz Krzysztofie, mam tak duzo do opisania i sadze, ze moze byc to
    bestseller, a nie wiem czy sobie z tym poradze.
    Najlepiej by bylo, abym mogla spedzic kilka dni z takim pisarzem, opowiedziec
    mu o wszystkim i patrzec jak powstaje utwor.

    Wazne jest to ze moge ja wydac...

    A z pisarzem chcialabym stworzyc spolke... profity na pol.

    I gleboko wierze ze tak sie stanie

    Pozdrawiam
    Pola

  • 5. Data: 2003-07-23 06:59:45
    Od: "aks." <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > A co złego widzisz w zleceniach napisania powieści?
    > Sama chcę napisać, lecz o sobie jest trudno.
    > I właśnie chętnie poleciłabym komuś do napisania.........moje przeżycia!
    >
    > Pozdrowienia Pola

    pola ja moge napisac :-) mówie całkiem serio
    a...@h...pl

  • 6. Data: 2003-07-23 08:08:04
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Myslalam ze pekne ze "smiehu" :)
    > Juz widzisz, dlaczego mam takie zdanie?
    Może chodziło im o Bo(c)hatyrowiczów z "Nad Niemnem"?

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 7. Data: 2003-07-23 17:38:05
    Od: p...@p...fm

    A ja moge wydac...i tez mowie powaznie...
    Moze to byc dobry team!!!

    Zaproponuj jakis kontakt... jestem zupelnie otwarta na propozycje...

    Pozdrawiam Pola

  • 8. Data: 2003-08-06 14:46:21
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    bo tak naprawde pisarzem jest każdy z nas, ja też miałbym dużo, bardzo dużo
    rzeczy do pisania i naprawdę ciekawych, wspaniałych, głupich i
    smiesznych...i tak sobie czasami myślę, że taka Bridget Jones to
    pestka....ale cóż ...nie ma za bardzo przebicia....ja awet zacząłem pisac
    coś w tym stylu...ale na to potzreba mnóstwo czasu tak naprawdę.....chociaz
    myślę, że mógłbym się za to wziąść gdyby ktoś jeszcze widział w tym
    sens....zresztą chyba akurat tutaj myślimy podobnie...:-)0

    Pozdrawiam
    Krzysztof