PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowe kwalifikacje

  • 1. Data: 2010-01-16 13:47:04
    Temat: nowe kwalifikacje
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Obecnie pracuje jako programista, ale chcialbym sie dokwalifikowac aby
    nie miec z tym problemow za lat kilka, kilkanascie - kiedy to
    niekoniecznie bede juz chcial robic to co teraz robie.

    Narazie wpadlem na pomysl zdania egzaminu z prawa jazdy dla C+E, oraz
    ew. ADR.

    Jakimi innymi kwalifikacjami mozna by sie zainteresowac?

  • 2. Data: 2010-01-17 10:42:48
    Temat: Re: nowe kwalifikacje
    Od: PR <n...@n...pl>

    Kazik pisze:
> [...]
    > ew. ADR.
    >
    > Jakimi innymi kwalifikacjami mozna by sie zainteresowac?
    Kolega byl programista J2EE. Po 10 latach pracy jako progamista
    stwierdzil, ze 35latek jest za stary by sie w to bawic i robil jakies
    kursy by moc obslugiawac ciezki sprzet budowlany. Zwolnil sie, znalaz
    prace przy budowie obwodnicy. Jest zadowolny :). Stresu mniej, placa
    wiecej. Ang. zna wiec jak by co to moze w kazdej chwili jechac na zachod
    i tam obslugiwac te swoje maszyny :)

  • 3. Data: 2010-01-17 13:28:55
    Temat: Nie karmić trola!
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    W dniu 2010-01-16 14:47, Kazik pisze:
> [...]
    > ew. ADR.
    >
    > Jakimi innymi kwalifikacjami mozna by sie zainteresowac?

    Proszę o nie karmienie trola. Jeżeli gość jest programistą i myśli o
    pracy jako kierowca Tira to z niego taki programista jak ze mnie
    prezydent :P

  • 4. Data: 2010-01-17 14:19:35
    Temat: Re: Nie karmić trola!
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 17 Jan 2010 14:28:55 +0100, sieciowy groszek napisał(a):

    > Proszę o nie karmienie trola. Jeżeli gość jest programistą i myśli o
    > pracy jako kierowca Tira to z niego taki programista jak ze mnie
    > prezydent :P

    Jeśli w wątku wyżej stoi że programista Java z 5-letnim doświadczeniem w
    stolicy zarabia 4k netto, to wcale nie uważam, żeby np. prowadzenie tira
    było takie straszne.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2010-01-17 17:10:34
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    sieciowy groszek pisze:

    > Proszę o nie karmienie trola. Jeżeli gość jest programistą i myśli o
    > pracy jako kierowca Tira [...]

    Sam jestes troll, mam 25 lat, i nie zapowiada sie abym prace mial
    zmieniac - podoba mi sie i dobrze zarabiam.
    Ale z drugiej strony kiedys mi sie znudzi, a majac lat 60 ciezej zdobyc
    nowe kwalifikacje, dlatego mysle o tym teraz.

  • 6. Data: 2010-01-17 17:48:29
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 17 Sty, 18:10, Kazik <k...@l...localnet> wrote:
> [...]
    > Ale z drugiej strony kiedys mi sie znudzi, a majac lat 60 ciezej zdobyc
    > nowe kwalifikacje, dlatego mysle o tym teraz.

    W wieku 60lat chcesz zaczac pracowac jako kierowca Tira?
    A generalnei to do wrozki... nikt Ci nie powie jakie kwalifikacje beda
    przydatne za 35 lat, w dodatku 60latkowi, ktory chcialby zmienic
    zawod.
    Wiec jednak mozemy podejrzewac ze albo trollujesz albo sobie jaja
    robisz...

  • 7. Data: 2010-01-17 19:06:59
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 17/01/2010 17:48, badzio wrote:

> [...]
    > A generalnei to do wrozki... nikt Ci nie powie jakie kwalifikacje beda
    > przydatne za 35 lat, w dodatku 60latkowi, ktory chcialby zmienic

    może zabrać się za pisanie książek ? zacząć można w każdym wieku (gorzej
    z kończeniem).

    B.

  • 8. Data: 2010-01-17 19:44:04
    Od: "Papa Smerpfs" <s...@s...eu>

    osobiście znam kilku programiostów, oraz innych, pracujących zawodowo jako
    kierowcy tiruf za granicą, raz że w polce nie ma pracy, dwa że za granicą
    przynajmniej płacą:O)

  • 9. Data: 2010-01-17 20:58:19
    Od: mihau <m...@g...com>

    On 16 Sty, 14:47, Kazik <k...@l...localnet> wrote:

    > Jakimi innymi kwalifikacjami mozna by sie zainteresowac?

    Ja też pracuję jako programista (własna DG), a zastanawiam się nad
    kursem pilota wycieczek. No ale ja po prostu lubię podróżować i widzę
    w tym sposób na życie, gdy już zdrowie nie pozwoli efektywnie zarabiać
    kilkaniem ;)

    --
    mihau

  • 10. Data: 2010-01-18 06:46:29
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    mihau pisze:

> [...]
    > kursem pilota wycieczek. No ale ja po prostu lubię podróżować i widzę
    > w tym sposób na życie, gdy już zdrowie nie pozwoli efektywnie zarabiać
    I teraz pytanie. dlaczego mundurowy może przejść na emeryturę przed
    40rokiem życia a programista nie ?