PracaGrupypl.praca.dyskusje › Vector Gdynia - jak tam jest?

  • 1. Data: 2010-01-13 23:52:43
    Temat: Vector Gdynia - jak tam jest?
    Od: Łoś Superktoś <x...@x...com>

    Witam miłych Grupowiczów.

    Interesują mnie warunki pracy w dziale R&D w firmie Vector w Gdyni.

    Jaka jest atmosfera wsród programistów?
    Czy firma płaci na czas, jakie są relacje z szefostwem itp.

    Z góry dziękuję za informacje.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów.

  • 2. Data: 2010-01-14 17:10:29
    Temat: Re: Vector Gdynia - jak tam jest?
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Łoś Superktoś napisal(a):

    Skoro nie wiem, to chętnie się wypowiem ;)

    > Interesują mnie warunki pracy w dziale R&D w firmie Vector w Gdyni.

    Reading & Debugging?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 3. Data: 2010-01-16 13:47:51