PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodatek aktywizacyjny

  • 1. Data: 2010-01-13 18:38:18
    Temat: Dodatek aktywizacyjny
    Od: menth0l <m...@r...this.o2.pl>

    Właśnie jestem po lekturze linka: http://pl.wikipedia.org/wiki/
    Dodatek_aktywizacyjny ale na wszelki wypadek chciałbym zapytać..

    Otóż 4 miesiące temu zostałem bezrobotnym z prawem do zasiłku na 6
    miesięcy. W tym tygodniu podjąłem pracę w innej firmie (z własnej
    inicjatywy). Jak na miejsce, w którym mieszkam moja pensja jest...
    powiedzmy godziwa.

    Teraz: czy wniosek o dodatek aktywizacyjny jest rozpatrywany przez osobę
    decyzyjną z PUP-u w tym sensie, że może zostać odrzucony mimo spełniania
    kryteriów z przytoczonego linka? A jeśli tak to jakie mogą być kryteria
    jego odrzucenia (np. zbyt wysoka - zdaniem PUP - pensja)? W końcu: czy
    wymagane są jeszcze jakieś dokumenty oprócz nowej umowy?

    --
    pozdrawiam,
    menth0l

  • 2. Data: 2010-01-13 20:06:56
    Temat: Re: Dodatek aktywizacyjny
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    Z tego co mi pani w PUP to powiedziala mi, taki dodatek sie nalezy, za
    znalezienie pracy i podjecie jej bez pomocy PUP. Wiec nie moga odrzucic.
    Dokumenty to:
    -orginal + ksero umowy
    - zaswiadczenie z miejsca pracy o przepracowaniu pierwszego miesiaca pracy.

    nornik

  • 3. Data: 2010-01-13 21:27:13
    Od: menth0l <m...@r...this.o2.pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 21:06:56 +0100, nornik napisał(a):

    > - zaswiadczenie z miejsca pracy o przepracowaniu pierwszego miesiaca

    A to ciekawe, też dzwoniłem ale o tym nikt mi nie wspomniał... Właśnie
    dlatego piszę tutaj bo informacje otrzymywane z PUPu są nie zawsze zgodne
    z prawdą :/

    --
    pozdrawiam,
    menth0l