1. Data: 2010-01-13 18:38:18
Temat:Dodatek aktywizacyjny
Od:menth0l <m...@r...this.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie jestem po lekturze linka: http://pl.wikipedia.org/wiki/
Dodatek_aktywizacyjny ale na wszelki wypadek chciałbym zapytać..

Otóż 4 miesiące temu zostałem bezrobotnym z prawem do zasiłku na 6
miesięcy. W tym tygodniu podjąłem pracę w innej firmie (z własnej
inicjatywy). Jak na miejsce, w którym mieszkam moja pensja jest...
powiedzmy godziwa.

Teraz: czy wniosek o dodatek aktywizacyjny jest rozpatrywany przez osobę
decyzyjną z PUP-u w tym sensie, że może zostać odrzucony mimo spełniania
kryteriów z przytoczonego linka? A jeśli tak to jakie mogą być kryteria
jego odrzucenia (np. zbyt wysoka - zdaniem PUP - pensja)? W końcu: czy
wymagane są jeszcze jakieś dokumenty oprócz nowej umowy?

--
pozdrawiam,
menth0l

2. Data: 2010-01-13 20:06:56
Temat:Re: Dodatek aktywizacyjny
Od:"nornik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co mi pani w PUP to powiedziala mi, taki dodatek sie nalezy, za
znalezienie pracy i podjecie jej bez pomocy PUP. Wiec nie moga odrzucic.
Dokumenty to:
-orginal + ksero umowy
- zaswiadczenie z miejsca pracy o przepracowaniu pierwszego miesiaca pracy.

nornik

3. Data: 2010-01-13 21:27:13
Od:menth0l <m...@r...this.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jan 2010 21:06:56 +0100, nornik napisał(a):

> - zaswiadczenie z miejsca pracy o przepracowaniu pierwszego miesiaca

A to ciekawe, też dzwoniłem ale o tym nikt mi nie wspomniał... Właśnie
dlatego piszę tutaj bo informacje otrzymywane z PUPu są nie zawsze zgodne
z prawdą :/

--
pozdrawiam,
menth0l