PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrocław - Programista C++ - jakie zarobki?

  • 1. Data: 2010-01-13 20:04:46
    Temat: Wrocław - Programista C++ - jakie zarobki?
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam wszystkich

    Ile mozna sobie zyczyc kasy za prace jako programista C++ we Wrocławiu.
    Na okresie próbnym i na stale?

    Z C++ ostatnio miałem mało styczzności(tak na powaznie to na studiach
    jakies 3-4 lata temu i od kilku miesiecy sobie pisze jakies programiki).
    W miedzyczasie pracowalem ok 7 miesiecy jako admin i dość sporo było
    programowania, ale głównie Perl.

    Jak myślicie, ile podaać, żeby mnie wogole brali pod uwage.

  • 2. Data: 2010-01-14 00:18:01
    Temat: Re: Wrocław - Programista C++ - jakie zarobki?
    Od: "W.Bicz" <o...@o...pl>

    Pawel pisze:
> [...]
    > programowania, ale głównie Perl.
    >
    > Jak myślicie, ile podaać, żeby mnie wogole brali pod uwage.

    Biorąc pod uwagę kompletny brak doświadczenia to proponowałbym, żebyś
    zaproponował, że trochę dopłacisz im na stażu.

    Jeśli szukają kogoś, kto potrafi programować, to bowiem po prostu się
    nie nadajesz.

    W. Bicz

  • 3. Data: 2010-01-14 00:21:55
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    On 2010-01-14 01:18, W.Bicz wrote:

    > Biorąc pod uwagę kompletny brak doświadczenia to proponowałbym, żebyś
    > zaproponował, że trochę dopłacisz im na stażu.

    W tym sek, ze ja nie spelniam juz wymagan do stazu, przynajmniej jesli
    to samo rozumiemy pod pojeciem stazu.

  • 4. Data: 2010-01-14 06:29:46
    Od: Michal <o...@o...pl>

    Pawel pisze:

    > W tym sek, ze ja nie spelniam juz wymagan do stazu, przynajmniej jesli
    > to samo rozumiemy pod pojeciem stazu.
    Obowiam sie ze nie dostaniesz tej pracy. Chyba, ze zgodzisz sie na
    stawke 1000zl. Programistow we wrocku jest mnostwo. Tych z
    doswiadczeniem tez. Co roku studia wypuszczaja nowych. Mamy tu nadmiar
    programistow :)

  • 5. Data: 2010-01-14 16:02:04
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    W.Bicz napisal(a):

    > Biorąc pod uwagę kompletny brak doświadczenia to proponowałbym, żebyś
    > zaproponował, że trochę dopłacisz im na stażu.

    to lekka przesada, miesiąc temu pewna duża firma która zatrudnia
    programistów c++ dawała powyżej 4k/brutto 'na start' bez doświadczenia.
    Info pewne z I reki.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 6. Data: 2010-01-15 06:27:24
    Od: Michal <o...@o...pl>

    Zbylut pisze:

    > to lekka przesada, miesiąc temu pewna duża firma która zatrudnia
    > programistów c++ dawała powyżej 4k/brutto 'na start' bez doświadczenia.
    > Info pewne z I reki.

    Kolega pracuje we Wroclwskiej firmie gdzie niedawno szukali kilku
    programistow C#.
    Doswiadczenie wymagane bardzo niewielkie. ok. 4lat. Wiem, ze nie firma
    nie chciala placic wiecej niz 2.5tys brutto(z pierwszej reki tych co
    probowali tam prace dostac). Zespoly sa juz w pelnym skladzie. Mozna
    wiec przyjac, ze place sa na tym wlasnie poziomie.

  • 7. Data: 2010-01-15 09:56:51
    Od: "W.Bicz" <o...@o...pl>

    Michal pisze:

> [...]
    > probowali tam prace dostac). Zespoly sa juz w pelnym skladzie. Mozna
    > wiec przyjac, ze place sa na tym wlasnie poziomie.

    Potwierdzam ten pogląd. Szukaliśmy niedawno programisty, właśnie w C
    głównie.

    Sądząc po ofertach tych, którzy się zgłosili (a było ich bardzo wielu)
    to jest to bardzo realistyczny poziom. Jeśli ktoś bez doświadczenia
    rzeczywiście znajdzie pracę za 4 tys. brutto, to powinien się bardzo
    cieszyć.

    W. Bicz

  • 8. Data: 2010-01-16 14:52:48
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Michal napisal(a):

> [...]
    > probowali tam prace dostac). Zespoly sa juz w pelnym skladzie. Mozna
    > wiec przyjac, ze place sa na tym wlasnie poziomie.

    to raczej świadczy o tym, że różne firmy różnie płacą... 2.5tys brutto
    to bardzo mało, zaskakujące.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 9. Data: 2010-01-16 16:12:46
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    On 2010-01-16 15:52, Zbylut wrote:

    > to raczej świadczy o tym, że różne firmy różnie płacą... 2.5tys brutto
    > to bardzo mało, zaskakujące.

    Czyli ile tak powiedzieć? 2,5 tys brutto, to chyba jest ponizej 2tys na
    reke:|? Czy jak powiem 2,5 na reke na poczatek, a ok 3 po okresie
    probnym, to bedzie ok?

  • 10. Data: 2010-01-16 19:17:16
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Pawel napisal(a):

    > Czyli ile tak powiedzieć? 2,5 tys brutto, to chyba jest ponizej 2tys na
    > reke:|? Czy jak powiem 2,5 na reke na poczatek, a ok 3 po okresie
    > probnym, to bedzie ok?

    powiedz 3,5 brutto ewentualnie dodaj że jesteś otwarty na negocjacje.
    Teraz IBM zbiera z rynku masę ludzi a chyba nie płacą 2,5brutto tylko
    więcej więc masz argument.
    Najwyżej nie dostaniesz pracy ;-)

    --
    pozdrawiam, Zbylut