PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista Java/JEE w Warszawie - jakie zarobki, jaki rynek?

  • 1. Data: 2010-01-17 01:42:57
    Temat: Programista Java/JEE w Warszawie - jakie zarobki, jaki rynek?
    Od: P <...@w...spam.pl>

    Witam

    Chciałbym zapytać zorientowanych jaki teraz jest rynek dla programistów
    Java/JEE w Warszawie:
    - jak wiele wolnych programistów się zgłasza?
    - jakie zarobki dla niedoświadczonego na początek i po okresie próbnym?

    Programista bez doświadczenia komenrcyjnego Javowego. Certyfikaty SCJP6
    i SCWCD. Do tego kilkuletnie doświadczenie komercyjne w innych językach
    i technologiach.

    Jeśli ktoś coś wie, zna jakieś świeże przykłady z życia to będę wdzięczny.
    --
    pzdr

  • 2. Data: 2010-01-17 08:33:48
    Od: Michal <o...@o...pl>

    P pisze:
> [...]
    > i technologiach.
    >

    > Jeśli ktoś coś wie, zna jakieś świeże przykłady z życia to będę wdzięczny.
    Kolega przeprowadził sie z Wrocka do Wawy. Ma ponad 5lat doświadczenia w
    java. Pracuje teraz w wawie jak Java EE developer, zarabia 4tys zl netto.

  • 3. Data: 2010-01-21 14:33:38
    Od: tomas <t...@n...pl>

    > Kolega przeprowadził sie z Wrocka do Wawy. Ma ponad 5lat doświadczenia w
    > java. Pracuje teraz w wawie jak Java EE developer, zarabia 4tys zl netto.

    O kurcze , to juz wole zamiatac zagranica :)

  • 4. Data: 2010-01-21 15:56:58
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    tomas pisze:

    > O kurcze , to juz wole zamiatac zagranica :)
    Wiekszosc ludzi w polsce moze tylko marzyc o takiej kasie (4tys zl
    netto/miesiac). Szczegolnie gdy ma sie tylko 5lat doświadczenia.

  • 5. Data: 2010-01-21 18:03:13
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Wojtek napisal(a):

    > Wiekszosc ludzi w polsce moze tylko marzyc o takiej kasie (4tys zl
    > netto/miesiac). Szczegolnie gdy ma sie tylko 5lat doświadczenia.

    ale w IT?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 6. Data: 2010-01-22 07:30:34
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    Zbylut pisze:

    > ale w IT?

    a to robi jakaś różnice w zamiataniu za granica ?

  • 7. Data: 2010-01-22 12:54:11
    Od: "W.Bicz" <o...@o...pl>

    Zbylut pisze:

    > ale w IT?

    Rynek IT już dawno nie ten, jaki był jeszcze kilka lat temu. Już widać
    nasycenie, tylko patrzeć, kiedy nastąpi wyraźne przesycenie. Zarobki
    wyraźnie maleją i coraz trudniej znaleźć dobrą pracę.

    W.Bicz

  • 8. Data: 2010-01-22 23:41:20
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Wojtek napisal(a):

    > a to robi jakaś różnice w zamiataniu za granica ?

    robi, to odstęp od obecnych kompetencji do zagranicznych :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 9. Data: 2010-01-22 23:41:21
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    W.Bicz napisal(a):

    > Rynek IT już dawno nie ten, jaki był jeszcze kilka lat temu. Już widać
    > nasycenie, tylko patrzeć, kiedy nastąpi wyraźne przesycenie. Zarobki
    > wyraźnie maleją i coraz trudniej znaleźć dobrą pracę.

    to jak każdy rynek. Nasycenie jest, ale słabizną. Nie sztuka znaleźć
    pracownika, sztuka znaleźć pracownika sensownego. Za dobrymi jak było
    polowanie - tak i dalej jest.

    --
    pozdrawiam, Zbylut, rekrutujący od czasu do czasu

  • 10. Data: 2010-01-23 18:35:52
    Od: P <...@w...spam.pl>

    Zbylut wrote:
    > to jak każdy rynek. Nasycenie jest, ale słabizną. Nie sztuka znaleźć
    > pracownika, sztuka znaleźć pracownika sensownego. Za dobrymi jak było
    > polowanie - tak i dalej jest.

    Gdzie widzisz (tę cienką) granicę między "słabizną" a "pracownikiem
    sensownym"? Może przykład.

    Wiem, że pytanie trudne, ale interesujące. :)

    --
    pzdr