PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przejęcie środków trwałych bez odpowiedzialności materialnej ...

  • 1. Data: 2010-01-14 23:41:53
    Temat: Przejęcie środków trwałych bez odpowiedzialności materialnej ...
    Od: "Marek M." <m...@g...com>

    Kiedyś pytałem zaglądających tu adminów o opinię w sprawie upchnięcia
    administratorowi sieci odpowiedzialności materialnej za cały sprzęt
    komputerowy w firmie. Stanęło na tym, że nie o odpowiedzialoność, ale
    o prowadzenie ewidencji, zmian miejsca użytkowania itp tu chodzi.
    Protokół jednak musi być :)
    Jest zredagowany tak:
    -----------
    Protokół przekazania Środków Trawałych

    komisja //,strona przejmująca, czyli ja ,strona zdająca //

    Sprzęt przekazany według załącznika 1 (tu wykaz komputerów) )jest
    wpisany w księdze inwentarzowej, której wydruk stanowi załącznik nr 2
    (wydruk z ewidencji ŚT z wartościami i symbolem osoby mat.
    odpowiedzialnej).

    Przekazanie sprzętu wiąże sie jedynie zprowadzeniem jego ewidencji,
    rozlokowaniem, zmianą miejsc użytkowania itp i nie skutkuje
    odpowiedzialnością materialną za ewentualne zniszczenie.
    ---------

    Intencja jest w ostatnim zdaniu które układałem wspólnie z księgową. I
    moje pytanie: jak to ewentualnie przeredagować, żeby było rzeczywiście
    tak, jak ustaliłem z księgową: mam pilnować zgodności ewidencji ze
    stanem faktycznym, brać udział w inwentaryzacji ale nie mam w żaden
    mniej czy bardziej domniemany sposób być za ten sprzęt odpowiedzialny
    materialnie.
    Byłbym wdzięczny za poradę :) Jak to się uda dobrze (i skutecznie
    zpunktu widzenia prawa) ułożyć, to będzie po problemie.