PracaGrupypl.praca.dyskusjeNic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc › Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
  • Data: 2003-06-06 21:42:15
    Temat: Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najbardziej rozsmieszyl mnie koles, ktory zadzwonil do mnie
    > i zaoferowal mi prace jako informatyk znajacy 6 jezykow programowania i
    > znajomosc hardware.

    nie wiem jakie znasz jezyki i programy, ale ostatnio szukam intensywnie pracy
    (koncze studia) i wszedzie widze naprawde mase ofert ktore mnie ciekawia, jednak
    sa wymagania w stylu : sql, oracle, unix, php, html, java itp (ktorych niestety
    nie spelniam) jesli spelniasz te wymagania to wydaje mi sie ze cyba nie tak
    ciezko z robota....istotne jest tez czy jestes gotowy sie przeprowadzic...?
    chyba ze mieszkasz w wawie bo tam jest najwiecej ofert
    pozdr