PracaGrupypl.praca.dyskusjeNic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc › Odp: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
  • Data: 2003-06-08 11:43:55
    Temat: Odp: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
    Od: "Losiu z Wrocka" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najlepsze jest to ze hm .. jestem logistykiem, planista, zakupowcem a kiedys
    bylem konsultantem BAAN -a, i tam sie nauczylem troche programowania w
    SQL-u. Tam gdzie chciano ze mnie zrobic prgramiste to mialem pisac dosc
    skomplikowane raporty pod Oraclem. Programista nie czuje sie (skonczone
    studia finanse i bankowosc, ale to mnie raczej nie ciagnie - bardziej
    logistyka,systemy wszelakego zarzadzania) choc na poczatku chcialem wiecej
    sie nauczyc, ale jesli od czlowieka rzada sie odrazu wysokiego poziomu
    programowania to ... czulem sie jakbym stanal przed wielka sciana.
    pozdr