PracaGrupypl.praca.dyskusjeNic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc › Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
  • Data: 2003-06-09 10:40:09
    Temat: Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Staaary - nie bede przytaczal tutaj Twojego postu, powiem krotko: Nina ma
    racje. A jesli nie potrafisz zweryfikowac swych nastawien do zycia (bo tu
    chyba tylko o to chodzi), to masz problem. Z samym soba.
    I jesli Polska jest dla Ciebie zbyt dziwnym krajem, to tez masz problem. Tym
    razem zwiazany z rodzicami - to ich wina, ze jestes Polakiem ;-)

    Pisales o idiotach, ktorzy maja lepiej niz ludzie "madrzy" - a moze czas
    zweryfikowac kryteria, jakie stosujesz osadzajac ludzi? Wiem, ze to trudne,
    bo moze sie okazac, ze sam jestes idiota - no coz, piszesz publicznie ->
    ponosisz ryzyko ;-)

    Pisales o tym, ze wiekszosc pomyslow naszych rodzimych specjalistow jest
    glupich. Masz lepsze? Jakies propozycje? Mi tez sie wiele rzeczy nie podoba,
    ale zajmijmy sie nasza robota, a rzadzenie zostawmy tym, ktorzy sie lepiej
    od nas na tym znaja. Tak bedzie lepiej dla nas, dla nich i dla ogolu.
    A jesli uwazasz, ze lepiej sie znasz - pokaz to! Moze zostaniesz wybranym...

    Rusz dupe, wez sie w garsc, i przestan narzekac razem z innymi - co to,
    kolko rozancowe?

    PiotrG