PracaGrupypl.praca.dyskusjeNic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc › Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
  • Data: 2003-06-07 09:50:34
    Temat: Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
    Od: "Lukas" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podczas mojej pracy w latach 1999-2000 pracodawca rozwiazal firme i nie
    > wyplacil mi kasy za 5 miesiecy pracy tj. 17000 zl, pomimo wyroku sadu i
    tak
    > nie otrzymalem tej kasy.

    Kolego zastanawiam sie jak przetrwałes te 5 miesięcy bez wypłaty.
    Dlaczego tak długo dałes sie rolować ???

    Poza tym jakby s oszczedzał to dzisiaj bys miał oszczedności i naluzie
    szukał pracy
    a tak masz nóż na gardełku.

    Ja miałem taka sytuacje , ze tez mi koles zalegał za prace. Kase płacił z
    góry. Pewnego 20 -go miesiaca dzwoni do mnie i pyta jak tam nasze sprawy.
    A ja mu na to jakie "nasze"sprawy - on wtedy, mówi 'no biznes"
    wiec ja: własnie teraz sprawdzam konto w banku i nie moge ujrzec przelewu od
    pana
    on: zaczyna sie tłumaczyc , ze teraz posucha i dostane kase później
    wiec ja: prosze zadzwonic później
    on : jest pan nie odpowiedzialny
    ja: jestem odpowiedzialny za moje dzieci , a nie za panskie klopoty
    on: musi pan to zrozumiec
    ja: koledze moj juz pana próbuje zrozumiec przez 3 miesiące
    on: i widzi pan on moze zrozumiec
    ja: ja tez , ale nie moja rodzina - do ułyszenia
    on : aaaaaaaaa
    ja: przyciskam w telefonie zakończ

    pracowałem tylko 20 dni bez kaski, sąd by nie pomógł