PracaGrupypl.praca.dyskusjeNic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc › Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
  • Data: 2003-06-09 16:51:01
    Temat: Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > narzeka". Sugeruje również "ruszenie mózgu i dupy". Bo cóż to jest
    > wysłanie 200 CV (i nie sądze, że losowo)? To tylko siedzenie i narzekanie!

    to ja wsadze jeszcze lapy miedzy te drzwi ;-)

    moim skromnym zdaniem rozeslanie 200 CV sensownie jest w PL niezlym
    osiagnieciem (o ile nie jest sie handlowcem, a jeszcze lepiej
    akwizytorem). Raczej oznacza (moim zdaniem) rozsylanie rozpaczliwe
    (nie wnikam tu w przyczyny tego stanu) niz swiadome poszukiwane pracy
    przez kogos, kto wie jakiej pracy szuka / do jakiej sie _realnie_ nadaje...

    Czasy sa ciezkie, i moze dla szukajacych pracy _rozpaczliwie_ (bo np. nie maja
    co do gara wlozyc) oznacza to, ze wlasciwie mogliby podjac kazda prace.
    ALE skoro sytuacja jest wlasnie taka, to raczej oczywistym jest, ze
    zaden pracodawca nie szuka kogos, ktos _w zasadzie_ moglby robic COSTAM,
    bo prawie na pewno ma do wyboru kilku chetnych, ktorzy chca i potrafia
    robic _dokladnie_ to COS, czego potrzebuje.
    Z tego prosty wniosek - nawet jesli szukasz pracy _rozpaczliwie_,
    musisz niestety szukac pracy tas, jakbys szukal jej ,,po prostu''
    a nie ,,rozpaczliwie''.

    pozdrawiam

    romekk