PracaGrupypl.praca.dyskusjeNic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc › Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
  • Data: 2003-06-08 02:38:59
    Temat: Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    wiesz co czasami widze twoje "madre" porady i nasuwa mi sie jedno pytanie:
    DLACZEGO NIE RADZISZ LUDZIOM ZROBIC PO PROSTU TEGO CO SAMA ZROBILAS - WYJSC
    ZA CUDZOZIEMCA??? Nie sadzisz ze dawanie rad w takich sytuacjach
    oslabia twoj autorytet?
    Jak zobaczylem twojego "ukochanego" - od razu widac ze za takiego mozna
    wyjsc tylko dla wygodnego zycia
    Niektore polki sa zalosne...